אושרת קוטלר הייתה אחת מנשות החדשות הבולטות על המסך, אלא שאז התבטאות חריגה שלה בעניין חיילי צה"ל עוררה תגובות זועמות, על אף שהביעה חרטה על דבריה. חודש לאחר מכן פרשה קוטלר מהגשת המהדורה, ומאז היא ירדה מתחת לרדאר והתרחקה מאור הזרקורים. כעת היא חוזרת לפרונט ומשתפת פוסט ברשתות, בו חושפת את הפחדים שהיא חוותה בשנים האחרונות בעקבות עבודתה כמגישת חדשות, וכל זה לטובת קידום תנועה פוליטית חדשה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"בשנים האחרונות אני נמנעת מלהתראיין נמנעת מלדבר מול מצלמה, מאסתי בתקשורת ההמונים בעידן הרשת החברתית ואני מודה שכל פעם שאני עולה לשידור מחלחל בי הפחד מפני הוצאת דברי מהקשרם, הפחד מפני התנכלות פוליטית, מפני איומים על חיי. כל אלה היו מנת חלקי בשנים האחרונות. קוראים לזה השתקה. אלא שאסור לנו לשתוק". 

החלטתי להתגבר על חששותיי ולדבר אליכם כדי לתמוך בהקמתה של תנועה פוליטית חדשה - ״אומץ״ שמה. והסיבה שאני עושה זאת היא משום שאין לי למי להצביע - ובגלל שאני מסרבת להיכנע. מסרבת להיכנע לשיימינג ולניסיונות ההשתקה, מסרבת להיכנע לאדישות, מסרבת להיכנע לייאוש. מהפכות לא קורות מעצמן. לאורך כל ההיסטוריה, אנשים היו מי שהובילו אותן". כמו כן הוסיפה, "לראשונה בחיי תרמתי מכספי להקמת תנועה פוליטית, לראשונה בחיי אני מקדמת תנועה פוליטית".