מאז הפרידה ממעיין אשכנזי, זוכה "האח הגדול" אביחי אוחנה הוריד פרופיל והתרחק מאור הזרקורים והתקשורת. במקביל הוא הסיר לפני שנה וחצי את כל התמונות ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו שמונה כמאה אלף עוקבים.

כעת הוא חוזר לרשתות החברתיות ומשיק ספר חדש עליו עמל בשנים האחרונות. אוחנה שיתף אתמול פוסט ראשון שלו באינסטגרם שלו, בו הוא שיתף את עוקביו בספר החדש שצפוי לצאת בקרוב, הנקרא "סלב סוג ז' - איך לנצח באח הגדול ולהפסיד בחיים". לצד כריכת הספר שפרסם כתב: "היי, גם לכם יודע שנעלמתי תקופה מכל המדיות, לא שאני כזה פעיל גדול. על כל מקרה, אני נרגש לשתף במשהו שהרבה זמן כבר אני עובד עליו".

אוחנה הוסיף וכתב: "בעידן של רשתות חברתיות תפיסת העצמי קצת נעלמת לנו והקרב על תשומת לב רק הולך ונהיה גדול ומכוער יותר. לכן, מהמקום שלי, בדרך יפה וקצת משעשעת, שמח להודיע על ספר חדש שאני עובד עליו תקופה ויצא בקרוב. אז מי שמכיר אותי ומי שלא בספר אני הולך לחשוף מנקודת המבט שלי איך זה להפוך מאנונימי למפורסם בן לילה והאם זה שווה את זה ואיך זה נראה מהצד השני ההצלחות הנפילות ומה שביניהם. בנוסף, אם במקרה כבר הגעתם לריאליטי - טיפים איך לעשות את זה ולא להישאב פנימה".

אביחי אוחנה (צילום: נוי ערקובי)
אביחי אוחנה (צילום: נוי ערקובי)