בשבוע האחרון, עם פרסום ההקלטה הקשה של בן אל תבורי מתבטא בחומרה נגד בנו תו פרינס ונגד אורטל עמר, שמרה עמר על שתיקה רועמת. לא רק בן אל זכה לתגובות נאצה וביקורות קשות על ההקלטה, גם אורטל עצמה, שהאשימו אותה כמי שהעבירה את ההקלטה לתקשורת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

אלא שאתמול דיווחנו לכם לראשונה שאורטל הגישה תלונה במשטרה נגד העיתונאי שפרסם את ההקלטה, והפר צו איסור פרסום, וכעת היא סוף כל סוף פותחת הכל ומשתפת התייחסות ראשונה לפרשה ולהתעללות שעברה לכאורה מבן אל, רגשית וכלכלית. "בשבוע האחרון בחרתי לשתוק בתקווה שהסערה הזאת שמפרקת אותי תחלוף ואני אוכל לחזור לחיות ולגדל את הבן שלי בשקט. אבל היא לא חלפה - היא רק התעצמה כי גורמים גדולים וחזקים העדיפו לנסות להפוך את השקר לאמת".

"שום דבר שאני אגיד לא יספיק כדי למזער את גודל הנזק של השקרים שהופצו עלי ברשתות על ידי אב בני, ובכל זאת אני לא מתכוונת לתת לאף אחד לפגוע בתו ובי, ולכן בלב כבד החלטתי להגיב. האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג, היא מזקקת לתוכה כמעט 4 שנים של התעללות ריגשית וכלכלית. הטלפון שלי מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפיי, וכלפי תו שננטש פעם אחר פעם על ידי אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות בעודו רק בן 3.5. למי הילד הקסום הזה עשה רע בעולם שזה מגיע לו?, טובת תו? אני לא צריכה להסביר לכם איזה אמא אני, באיזה בית גדלתי ואיזה ערכים קיבלתי להורות. תו אצלי הוא במקום הראשון".

אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"טובת תו היא לחיות בסביבה טובה ואוהבת ובטוחה ועל זה אני נלחמת שנים. רק נעצור ונגיד תודה שאני ותו נכון לרגע זה, ניצלנו מהסטטיסטיקה. הדלת שלנו תמיד הייתה פתוחה עבור בן אל, תמיד רציתי שיהיה לתו אבא אוהב ומעורב רק שהוא בחר מבחירה מלאה לא להיות אבא, לא להגיע ולהיעלם לתו במשך חודשים שלמים, בלי שיחות או מפגשים רק קללות ואיומים, וחמור מזה לזרוק את כל החפצים של תו ולהשאיר חדר ריק כיאילו נמחק מהעולם כמה זה עצוב- גם זה בשעת כעס? ולגבי ההקלטות אני אעשה את זה חד משמעי - לא אני הוצאתי את ההודעות הקוליות המזעזעות האלה, וגם עשיתי הכל כדי שלא יפרסמו אותן".

"אם היה מדובר במקרה אנונימי, אני בטוחה שההתייחסות הייתה אחרת. זה כואב לי שכך העולם מתנהל, כואב לראות שנאת נשים ועיוורון כלפי פרסום וכוח אבל לפחות למדתי מזה המון. ועכשיו אחרי שקיבלתם טעימה לא מכוונת לחיינו הפרטיים, יש לי ילד לדאוג לו, ויש לי חיים לתקן ובעיקר להרכיב את עצמי מחדש. תודה לכל מי שתמך, כתב והרעיף אהבה. מודה לאלוהים על המשפחה שלי והחברים הטובים שיש לצידי". 

בן אל תבורי לא נשאר חייב והגיב לעמר בחזרה: "אני עובר ימים לא קלים. לא כלים בכלל, נפשית, רגשית, רוחנית. יצא לי לקרוא את התגובה שלך ולצערי אין לי דרך אחרת להגיב לך חוץ מפה כי הוצאת נגדי צו שאוסר עליי ליצור איתך קשר. כל דרך אחרת את תשתמשי בה נגדי, הרי לזה את מחכה. את מכירה אותי כל כך טוב, היית איתי באותו בית, הבאת איתי ילד שאת בכלל לא רצית! ואני התחננתי שהוא יבוא לעולם. אבל אף פעם לא דמיינתי שהילד יהפוך למשחק שלך בתביעות שמתנהלות בבית המשפט. הרי הכל נעשה על ידך בשביל לזכות בעוד כמה שקלים ועוד כמה דקות של פרסום, גם בתקשורת וגם בחיים. את אומרת שהילד הוא כל עולמך, אז למה שאני מבקש לראות את הילד, אין מענה? למה כשאני כותב שאני אוסף אותו מהגן - את מסרבת". 

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)