בשישי האחרון עבר השחקן נירו לוי תאונת דרכים קשה עם האופנוע שלו, לאחר ששתי מכוניות פגעו בו, הוא הובהל לבית חולים במצב קשה, עבר ניתוח חירום ונמצא במחלקת טיפול נמרץ. 

כעת ערן לוי, אחיו של השחקן מעדכן על מצבו וכותב "זה אחי נירו, אתמול אחה"צ פגעו בו שתי מכוניות כשהוא על אופנוע 20 מטר מביתו, כאשר הוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך. אנחנו המשפחה מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות לייצב את מצבו ונירו יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות על העזרה התמיכה והדאגה, אנחנו מאוד מעריכים זאת משפחת לוי".

גם רן שריג, יוצר רמזור וחברו הטוב של נירו, שיתף פוסט וכתב: "הוא ייצא מזה. הוא אריה או חתול. עוד לא החלטתי. בעזרת השם הוא עוד יתלוצץ ממש בקרוב עם רופאיו. מעטים השחקנים שנפשי נקשרה בנפשם כמו שקרה לניר ולי. שני גברים עם זיפים וקול עמוק ומחוספס אבל בפנים פלסטלינה. אני לא בישראל, והשעות האחרונות היו סיוט. ממה שאני שומע, ניר החכם, הרגיש מדי המצחיק והיפה, יצא מזה".

זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)
זירת התאונה של נירו לוי (צילום: דוברות מד''א)

"לצערי, כבר עכשיו מגיעות אלי בדיחות רמזור. מתחנן מכל מי שנוסע על אופנוע (היי אח שלי אהוב גיא) לחשוב פעמיים. אופנוע הוא קזינו והבית תמיד בסוף מנצח. ניר האהוב ספג פגיעה מרכב שנסע באור אדום. מצבו קשה אך ברוך השם…קראתי תהילים ואמשיך. מבקש שתמשיכו גם".

"מודה לאלוהים ולמשפחה הנהדרת של ניר. כבר חשבתי שצריך לחזור מחר לארץ בשביל הגרוע מכל. אבל קרה פה נס. מבטיח להיות שם, תמיד, בשיקום הארוך שעוד יעבור. אבל לחתולים כמו ניר יש תוכניות ואלוהים הטוב יודע מי זהב ושמר עליו. ובטח, אמן, עוד כמה חודשים הוא שוב יתקשר ויספר שלוהק לסדרה וירצה שנעבור על טקסטים. מרגיש אסיר תודה לאלוהים, תשמרו על עצמכם ותמכרו את האופנוע", סיכם.