כוכבת הפופ בריטני ספירס פרסמה אתמול (ראשון) פודקאסט של 22 דקות ביוטיוב על ה"התעללות" שחוותה כתוצאה מהאפוטרופסות של אביה עליה ושיתפה גם מדוע היא דחתה הרבה מאוד כסף בתמורה לראיון עם אופרה ווינפרי. "לא יוצא לי שום דבר מלחלוק את כל זה", אמרה ספירס בת ה-40. "יש לי הצעות לעשות ראיונות עם אופרה וכל כך הרבה אנשים [בעבור] המון המון כסף, אבל זה מטורף. אני לא רוצה שום דבר מזה".

ספירס שחוותה טראומה מהשנים בהן הייתה תחת שליטתה של אביה, ג'יימי ספירס, שוב התפרצה על משפחתה באודיו שנמחק מאז ועלה בפלטפורמות אחרות, והסבירה שהיא מרגישה שהם נטשו אותה בתוך המשמורת עליה. "הם ממש הרגו אותי. הם זרקו אותי", אמרה ספירס. "הרגשתי שהמשפחה שלי זרקה אותי. הופעתי עבור אלפי אנשים בלילה בווגאס, העומס של להיות פרפורמרית, הצחוק, הכבוד... הייתי מכונה. אפילו לא אנושית כמעט. זה היה מטורף".

זוכת הגראמי גם אישרה את טענתה הקודמת לפיה היא נאלצה להיכנס לבית חולים לבריאות הנפש בתחילת 2019 בגלל שהתנגדה לצעד ריקוד במהלך אחת החזרות שלה. בפודקאסט, היא תיארה את הפעולות הפולשניות בתוך בית החולים, שבהן נאלצה לכאורה להתפשט לעיני אחרים ולהשתתף בצורות טיפול "מיליטנטיות" לטענתה. "הם הכניסו אותי למצב נפשי של בורה כדי לגרום לי להרגיש שאני צריכה אותם", אמרה והוסיפה כי נאמר לה לכאורה, "אם לא תעשי מה שאנחנו אומרים, אנחנו הולכים להראות לך מי הבוס".

בריטני ספירס (צילום: בלוסטון גרופ לייב ניישן)
בריטני ספירס (צילום: בלוסטון גרופ לייב ניישן)

ספירס טענה שהיא נאלצה לספר לציבור שהיא ביקשה טיפול עקב דלקת במעי הגס של אביה ג'יימי ספירס, אבל מאחורי דלתיים סגורות היא "בכתה" לאביה ולצוות שלה. "שאלתי 'למה אתם עושים את זה?'", אמרה הזמרת והוסיפה כי המילים האחרונות של ג'יימי אליה היו לכאורה, "עכשיו את לא חייבת להתאשפז, אבל אם לא תעשי זאת אנחנו הולכים למשפט ואת הולכת להפסיד. יש לי הרבה יותר אנשים בצד שלי ממך. אין לך אפילו עורך דין, אז אל תחשבי על זה אפילו".

בריטני תיארה עוד את מידת השליטה של ​​ג'יימי ושותפיו למשמרות עליה, ושיתפה שהיא הייתה פעם ב"מערכת יחסים סודית" עם גבר אלמוני. "דיברתי עם בחור, והוא רצה פשוט לעזוב את הארץ איתי. קבענו הכל לעזוב, וזו הייתה מערכת יחסים סודית", אמרה. כוכבת הפופ טענה שאמרה לעוזרת שלה אז: "הפחד הכי גדול שלי היה 'מה אבא שלי היה עושה אם אני אעשה משהו לא בסדר? מה אם ימצאו אותי? מה הם יעשו?'... והיא הביטה בי ואמרה, 'את צוחקת עלי, בריטני? אבא שלך לעולם לא יעשה לך את זה'".

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)

בריטני אמרה שלמרות כל מה שקרה בינה לבין אביה, היא "בכנות יותר כועסת" על אמה, לין ספירס, מכיוון שכאשר עיתונאים היו מתקשרים אליה היא הייתה לכאורה "מתחתרת בתמימות" ולא מדברת בשם בתה. "אני מרגישה שהיא יכלה להשיג לי עורך דין ממש בשתי שניות", אמרה הזמרת. חבר שלי עזר לי להשיג עורך דין בסופו של דבר, אבל בכל פעם שיצרתי קשר עם חבר, האזינו לטלפון שלי והטלפון שלי נלקח ממני".

בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)