ביום שבת האחרונה הודחו מבית "האח הגדול" (המשודרת ברשת 13 בימים ראשון, שני, רביעי ושבת) שרין אברהם, מרינה קוזנצובה ואופק לוי. אחת הדמויות הדומיננטיות בבית הסגור, שרין, שהייתה חלק ממרובע רומנטי בינה לבין שחף רז, שלא ראה אותה בצורה רומנטית ובכלל התעניין בדיירת אחרת, טליה עובדיה, הכניסה לבית הסגור את משה קוגמן שהביע עניין רומנטי בה, אך ניסיון השידוך לא צלח. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רגע אחרי ההדחה המפתיעה, מספרת שרין על השהות שלה בבית "האח הגדול", האם יש סיכוי לרומן עם משה מחוץ לבית הסגור, מה דעתה על הרומן הנרקם בין טליה לשחף ומי הזוכה שלה העונה. 

כמה הופתעת מההדחה?
"מאוד, למרות שחלמתי על זה בלילה של שישי. היה לי מקום מאוד דומיננטי בבית. הייתי בסבבה עם רוב הדיירים, מי יותר ומי פחות. היה לי את העניין שלי ואת השגרה שלי, הרגשתי שאני משתלבת מצוין".

מאוכזבת שלא הגעת לעשירייה?
"מאחד עד עשר - חמש. אני לא רוצה להיות מאוכזבת. אני רוצה להיות שלמה איפה שאני נמצאת. אם אני עכשיו צריכה להיות בבית שלי ולא בבית "האח הגדול", אז להיות שלמה עם זה ולהגיד 'זה מה שצריך להיות'".

מפתיע שיצאת לפני משה ודרור. מה את חושבת שגרם לקהל להוציא אותך?
"שאלה טובה, אני לא יודעת לענות על זה. מי שלא התחבר אליי, לא התחבר אליי מתחילת העונה ולא בגלל השבועיים האחרונים. יש אנשים שהתחברו ויש כאלו שלא. לא חושבת שהייתה הפתעה, אבל אולי התחברו לאנשים אחרים יותר".

השמועות ברשת אומרות שמי שהפריע לרומן של שחף וטליה להתפתח, מצא את עצמו מחוץ לבית.
"הפרעתי? אני לא מבינה בכלל את המושג הזה. נורא מצחיק אותי איך רואים את הדברים. אני חייתי בבית "האח הגדול" והייתי דיירת. בראש שלי כשאומרים 'להפריע' אני מדמיינת את הנודניק של הטלפון שמפריע לישון. אני לא חושבת שיש קשר למה שנרקם בין שחף לטליה ליציאה שלי מהבית, אבל אם טליה מרגישה עכשיו יותר בנוח, אני שמחה בשבילה". 

טליה עובדיה (צילום: באדיבות רשת 13)
טליה עובדיה (צילום: באדיבות רשת 13)


את חושבת שלולא שחף, היית מסתדרת יותר טוב עם טליה?
"אני לא חושבת שיש קשר לשחף. דיירים שלא התחברתי אליהם, אין לזה קשר לדיירים אחרים. היו דיירים שהתחברתי אליהם וחברים שלי לא התחברו איתם. באתי תמיד מהמקום שלי ומה אני מזהה באנשים. אין לזה קשר לחוסר דינמיקה בינינו, זה לא שהייתה שם איזה שהיא חברות מופלאה. משהו בדינמיקה לא עבד לשתינו. נורא קל מהצד להגיד את הדברים האלה אבל בתוך הבית זה הרבה יותר נרחב. אם זו הייתה ריוואה והייתי מתרחקת, הייתי יכולה להבין את המילים שאני שומעת. אני חושבת שזה יצא מפרופורציה, יש חוסר חיבור ואמרתי מהיום הראשון, מי שלא התחברתי אליו בבית "האח הגדול", אני לא אתחבר אליו גם בחוץ". 

את חושבת שהם יהיו עכשיו זוג?
"לא יודעת לענות על זה, זה שאלה שצריך לשאול אותם אבל אני מאחלת בהצלחה מכל הלב".

את תישארי חברה של שחף בחוץ?
"כן. אני מאוד אוהבת אותו, אני חושבת שהוא בן אדם עמוק ומקסים. כל מי שמתקשר אליי, אני עונה". 

את לא תגידי על דינה 'אם היא תתקשר, אני אענה'. נשמע מסויג.
"אני בכלל לא מסויגת. אני זוכרת לו חסד מכל המגורים שלי בבית והוא היה חבר מאוד טוב שלי. כמובן כשהוא יצא יהיה לו הרבה מה לעכל ואני אשמח לעזור לו במה שצריך. הוא מקסים בעיניי". 

"עשיתי מה שאני יכול": משה מתוודה בפני "האח הגדול" כי לא ויתר על שרין | צפו בהצצה

שחף רז, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
שחף רז, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)


משה נכנס בשבילך אבל לא ממש נתת לו צ'אנס. כמה הרגשות שלך לשחף שיחקו תפקיד שם?
"הרגשות שלי לשחף לא היו קשורים בכלל לאירוע. אני נתתי צ'אנס למשה ולפעמים יש משהו בדינימיקה שלא עובד. ביני לבין משה זה יכל גם לא לעבוד בחוץ. זה שאנחנו סגורים בבית 'האח הגדול' מוסיף אש למדורה, אבל אם נסתכל על לב העניין לא היה שם חיבור. ידעתי להפריד בינו לבין שחף. אם הייתי עדיין בסחרחורות לא הייתי נותנת לו להיכנס, אמרתי לו 'כן, בוא תיכנס'. כשיוצאים לדייטים בחוץ זה יכול לא לעבוד גם בדייט חמישי, ואני הכנסתי את החיים האמיתיים לבית 'האח הגדול' וזה מה שיצא. היו כאלה שנפגעו בשמו או בשמי ואני מבקשת סליחה".

את חושבת שיש סיכוי לך ולמשה בחוץ?
"אני לא יודעת מה יקרה בחוץ, ימים יגידו. כשהוא יצא נהיה יותר חכמים על הדבר הזה, כרגע זה באפלה".

למרות שהוא השתייך לחבורה שיצא כנגד הקבינט שלך.
"צר לי לשמוע שיצאו נגד הקבינט. הקבינט הייתה כותרת משעשעת אבל בסוף הייתה שם חברות ואהבה אמיתית. היו שם עוגנים ובבית 'האח הגדול' את מתחננת לעוגן. זה שאנשים ראו את זה בצורה של רצון לפרק, אני מצרה על זה. זה שלי יש חברים טובים, זה לא אומר שדיירים אחרים לא יכולים לייצר לעצמם חברות מדהימה משל עצמם. זה לא ידרוס אף אחד ולא יפריע לאף אחד".

אז זה שהוא התחבר לנתנאל לא הפריע לך?
"לא, הפריע לי ששמעתי שהפריע להם הקבינט שלנו. תתחברו, תהיו בכיף, תתעסקו בלהרים אחד את השני. למה אתם מתחברים כדי לקרוע חברות אחרת? לא צריך לעשות דברים על חשבון מישהו אחר". 

משה קוגמן (צילום: רן יחזקאל)
משה קוגמן (צילום: רן יחזקאל)


הייתה הרבה ביקורת שכביכול השפלת את עצמך מול אהבה חד צדדית, אפילו שקיבלת מסרים מהבית שאת צריכה לשחרר. מה דעתך על זה?

"להביע רגשות זה אף פעם לא השפלה. אפשר לא להסכים איתי על מה שאני עושה אבל לקרוא לזה השפלה זה לבטל את מה שאני מרגישה. אני לא רואה בזה השפלה כי אני יודעת שאני ושחף חברים נורא טובים. זה היה ברור אבל בבית, בתוך סיר הלחץ, הלב יותר מושמע מהשכל. חבל לי שמשתמשים במילה 'השפלה'".

בראיון עם דינה שאלתי אותה מי יזכה והיא אמרה ריוואה או קאזם. שאלתי אותה למה לא שרין והיא אמרה שקשה לה להאמין שתזכי בגלל ההתנהגות שלך. את יכולה להבין על מה היא מדברת?
"לדינה הייתה הרבה ביקורת אמהית. זה כמו שאמא לא תרצה לראות שהבת שלה בוכה או כואבת. אני מאוד מבינה את מה שהיא אמרה. אנשים ראו שהוצאתי את הרגשות, אז כמו שבחוץ ראו, על אחת כמה וכמה אמא שלי בתוך הבית. היא ראתה שהלב שלי על השולחן והיא רצתה לשמור עליי כמה שהיא יכלה. אני בחורה בוגרת ויודעת מה אני מרגישה. אני מאוד מעריכה ומבינה מאיפה זה בא, אני לא יכולה לכעוס על זה לשנייה". 

דינה ערמי שמחי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
דינה ערמי שמחי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)


יש שאומרים שהתחלת כמישהי אחרת וכביכול "עלה לך" בגלל שמצאת את הקבינט, את חושבת שזה בא לרעתך?
"הקבינט הראה את מי שאני כחברה גם בחוץ. הייתי שרין מהתחלה. בשבועיים הראשונים שלי בבית לקח לי זמן להסתגל, לבחון את השטח ולפתוח את הלב. כשהתרגלתי לבית ולמצלמות, הרגשתי יותר בנוח וקילפתי את השכבה הראשונית. הקבינט זה הדבר הכי טוב שקרה לי בבית. היא הצילה אותי פעם אחר מהפעם מהקושי והבדידות".

ראינו תמונות שלך לפני ואחרי השינוי הגדול שעברת במשקל. את חושבת ש"האח הגדול" סגר מעגל של תהליך שלך עם עצמך מבחינת ביטחון עצמי ואיך שאת מציגה את עצמך החוצה?
"כן. היה לי לאורך כל השהות שלי בבית מראה. היה לי נורא נוח לבקר את עצמי ולהגיד דברים שליליים כי לא הייתי במקום שלם ואז הגעתי לבית זר שאף אחד לא מכיר אותי ורק על סמך ההתנהגות שלי גיבשו עליי דעה. הדעה של דיירי הבית הייתה מאוד טובה והייתי רואה ושומעת וניזונה מזה ומהמחאות של האח הגדול ואמרתי לעצמי 'איזה יופי, אולי תתחילי לראות בעצמך את מה שרואים בך?' ודינה נורא עזרה לי בזה ואמרה לי 'תגידי לעצמך כל הזמן שאת חכמה, יפה וטובה'. חזרתי על זה כמו מנטרה כי אין לאן לברוח, את כל הזמן עם עצמך ועם המחשבות. התהליך הזה לא הושלם במאה אחוז אבל יש התקדמות מדהימה". 

את מתחרטת על משהו?
"על כלום למעט זה שלא עניתי לאופיר קריאף ולדינה לטלפון, כי גם ככה היינו עם תקציב בסיסי".

מה למדת על עצמך בבית האח הגדול?
"הבנתי שאני חזקה הרבה יותר ממה שאני. הסתכלתי לכל השדים שלי בעיניים והתמודדתי איתם. בחוץ יכולתי לפתוח את הלב, אני מדברת רגשות, אבל אף פעם לא היה לי את האומץ לשמוע את הצד השני, לטוב ולרע. בבית 'האח הגדול' שמעתי כל מילה ומילה והתמודדתי איתה. יצאתי מנצחת". 

שרין אברהם, האח הגדול (צילום: יח''צ רשת 13)
שרין אברהם, האח הגדול (צילום: יח''צ רשת 13)


מה היה הכי קשה שם?
"הגעגועים למשפחה, לחברים, לשגרה. לפעמים זה מוציא מדעת. הדברים הכי בסיסיים שאת רגילה להם, אין לך אותם. באיזה שהוא שלב הדיירים מתחילים לשעמם אותך. אני מיינתי 30 אלף סוכריות צבעוניות".

יש רגעים שהרגשת שאת משתגעת?
"כן. החברים הטובים שלי שאמרו לי מילה שביום אחר הייתי צוחקת ממנה, בימים מסוימים של אפיסת כוחות זה הופך לקרקס. זה טלטלה רגשית".

מי המנצח של העונה?
"ריוואה. היא חברה אמיתית לאורך כל הדרך. היא תמיד אמרה את שלה בלי לפחד, אני מעריכה את זה מאוד. יש לי שם הרבה מאוד זוכים. קאזם ראוי בטירוף, הוא היה מעניין לאורך העונה. הוא עשה המון למען המדינה והיינו עם דמעות בעיניים ומסתכלים עליו בגאווה".

יש שמועות שאומרות שיכול להיות שטליה תזכה.
"בהצלחה".

מגיע לה?
"בהצלחה". 

שרין אברהם (צילום: מיכה לבוטון)
שרין אברהם (צילום: מיכה לבוטון)