הדייר הבולט בבית "האח הגדול" נתנאל רודניצקי, זוכה לככב זמן רב על המסך בשידורים המרכזיים של התוכנית. כמו כן, היו לא מעט ביקורות נגד ההפקה שעברה לסדר היום על התנהגותו הבריונית והאלימה של נתנאל האסורה על פי חוקי הבית, שזכתה רק באזהרות של "האח הגדול" ולא בהרחקה מהבית. 

אז האם נתנאל זוכה ליחס מיוחד מההפקה? תשפטו בעצמכם. על פי הפרסום של "בטטת כורסה" נתנאל מקרוב ליועץ המוזיקלי של "האח הגדול", תומר גלאט. נתנאל ותומר הם בני דודים שנמצאים ביחסים קרובים והאמהות שלהם הן אחיות. תומר הוא עובד חיצוני של הפקת "האח הגדול" ומשמש יועץ מוזיקלי לתוכניות של "האח הגדול", אבל גם לתוכניות נוספות בקשת כמו "נינג'ה ישראל" ו"הכוכב הבא".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אחד מסעיפי החוזה מחייב את המשתתף לחתום שאין לו שום קשר עם מי ממערכת התוכנית. אז האם הפקת "האח הגדול" ידעה על קיומו של הקשר המשפחתי של נתנאל? ל-TMI נודע כי הפקת "האח הגדול" ידעה על הקשר לפני שליהקה את נתנאל לבית, היא בחנה אותו מול גורמים מוסמכים לפורמט ואף הגיע עד לגורמים משפטיים, ולאחר בדיקה הוחלט לאשר את השתתפותו.

מהפקת האח הגדול נמסר: "תומר משמש כיועץ מזויקלי חיצוני להפקת 'האח הגדול'. הוא לא חשוף למדיע לפני שידור פרקים, ואין לו כל נגיעה או השפעה על התוכן". 

נתנאל רודניצקי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
נתנאל רודניצקי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)