הזמר סטטיק, שחווה תקופה קשה בחייו המקצועיים והאישיים במסגרתה הוא נפרד מהחצי השני שלו בן אל תבורי ונמצא בימים אלה במשבר עם אשתו שרית פולק, מככב בקמפיין החדש של רשת הסלולר "פרטנר". בפרסומת החדשה שעלתה בערוצי התקשורת עוסקת במשבר האישי של הזמר, בה אפשר לראות אותו מבצע גרסה משלו לשיר "Lonely".

עידן עמדי יוצא נגד הפרסומת של פרטנר עם סטטיק (צילום: אינסטגרם)

הזמר עידן עמדי, הקולגה של סטטיק בתעשייה, פחות התחבר לפורמט הפרסומת, והחליט להתבטא נגד חברת התקשורת והניסיון שלה לקדם קמפיין על חשבון משבר אישי של אומן. בסטורי שהעלה אמר: "אתמול בלילה ראיתי פרסומת של חברה סלולרית, חשבתי ששווה לדבר על זה גם לטובת אומנים אחרים וגם בכלל. שאותו אומן עובר משבר בחיים האישיים ובקריירה שלו ועדיין המפרסם החליט להעמיד אותו בפרסומת ולשיר LONELY".

בהמשך אמר: "חשבתי על האיש קריאייטיב שכתב את הפרסומת הזאת וחשבתי מעניין אם הוא היה עובר משבר בחייו האישים, היה מוכן לעשות עכשיו איפור שיער ולשיר על זה. ולראות את אותו אומן מתראיין מתכווץ הלב, לראות שבאמת עובר עליו משהו ובסוף העמידו אותו שם בנקודה הזאת. אני לא נאיבי ומעורב בזה כסף גדול, והכל בסדר אבל יש מקום לרגישות בסוף רכשתם פרזנטור בגלל הערכים ומה שמייצג לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם".

בתגובה מחברת התקשורת "פרטנר" נמסר: "הקמפיין, שנכתב לפני כחודשיים, מתייחס לסיב הפרטי של פרטנר, אינטרנט אולטרה מהיר שלא חולקים עם השכנים (lonely). אז מזמינים את כולם להתקדם לאינטרנט של העתיד ולצפות בסטורי של עידן עמדי בלי תקיעות. פרייבט זה lonely, עם השכנים זה slowly, אז תגידו ל-neighbors תודה ושלום!".

גם סטטיק הגיב לסערה ברשת וכתב: "קודם כל תודה לכולם על המילים החמות, ריגשתם בתקופה שהייתי צריך את זה. אני רק רוצה להבהיר סוגייה שאני רואה עכשיו ברשת ולנקות לכם את הדאגה הזו. הקריאייטיב לפרסומת נוצר ואושר הרבה לפני כל הבלאגן שאתם מכירים. עוד לפני שאני אפילו ידעתי לאן הרוח נושבת - בכל ההיבטים". 

סטטיק בתגובה לקמפיין של פרטנר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק בתגובה לקמפיין של פרטנר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)