אין הורה שלא הלך לישון אמש (רביעי) עם חיוך ענק על פניו, כי אחרי חודשיים מורטי עצבים הבוקר סוף סוף התחילה שנת הלימודים והשקט חזר על כנו. גם הסלבס בביצה התרגשו הבוקר לשלוח את ילדיהם למסגרות, חלקם לגנים, לכיתה א', לבית הספר היסודי, חטיבה ותיכון. הסלבס בביצה גם תיעדו את הרגע המכונן הבוקר בדרכם עם יקיריהם למסגרות וסלבס רבים שיתפו סרטונים שלהם חוגגים את הבוקר החופשי עם אלכוהול וצהלולים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 


רמי קליינשטיין ואלכס שיתפו סרטון שלהם רוקדים בבית ובדרך למטבח להוריד בקבוק וודקה נקי, אנה ארונוב שיתפה סרטון שלה רוקדת עם בייבי דול במיטה עם בקבוק יין ביד ונשכבת לה רגועה, רוסלנה רודינה העלתה תמונה של יאן גולן וכתבה: "בוקר טוב לגבר שלי שעולה לכיתה ג' לא ייאמן איך גדלת לי ככה". גם ירדן הראל שיתפה תמונות של התאומים וכתבה: "הקטנטנים שלי כבר לא כאלה קטנים. שתמיד תהיו לי בריאים ומאושרים. אוהבת הכי בעולם ומתרגשת אתכם, אמא".

עברי לידר שיתף תמונה עם בנו אלבי ובן זוגו וכתב: "מדהים לחשוב שאלבי מחליף גן ומתחיל את צעדיו במערכת החינוך, הוא גדל לנו מול העיניים כל כך מהר. כולם בבית מתרגשים הבוקר אלבי, ההורים של אלבי, הדינוזאורים, הכרית, הסנדלים החומות". עידן רול והראל סקעת שיתפו תמונה משפחתית מקסימה שלהם עם שני ילדיהם וכתבו בהצלחה ילדים שלנו, אבא אבא אוהבים אותכם", ערן ושי זהבי בתמונה משפחתית עם שלושת ילדיהם. "בהצלחה אהובים שלי", כתב הכדורגלן. גם אופירה אסייג שלחה את ילדיה למסגרות וכתבה: "חזרה ללימודים בייביז". 

View this post on Instagram

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)

טל טלמון שיתפה תמונה עם בנה ותיק שענק מגודלו וכתבה: "ה-1 בספטמבר מקבל משמעות חדשה ומרגשת עבורי, דמעות בגרון התרגשות ומחשבות על איך השמש יתאקלם, גן חדש שנה חדשה צוות חדש, ובזמן שהלב מתמלא התרגשות מעורבת בחששות, השמש כבר רץ לשחק במגלשה עם ילדים חדשים, כנראה עשיתי משהו נכון בחיים". לוסי אהריש שיתפה תמונה של המתוק שלה ושל צחי הלוי בדרך לגן וכתבה: "גברת אמא אני ילד גדול והכל סבבה רק תסבירי באמא שלך מה זה הגן הזה שאת חופרת עליו כבר שבועיים". יובל המבולבל וכל שבעת ילדיו בתמונת יציאה מהבית בדרך למסגרות. "חוזרים לגן ולבית הספר", כתב כוכב הילדים. אדל בספלוב העלתה תמונה של בתה וכתבה: "בהצלחה אוצר שלי". 

לוסי אהריש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לוסי אהריש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)