עשר שנים חלפו מאז הכירו המנחה אסי עזר ואלברט אוסקולה לראשונה בברצלונה. מאז הספיק אלברט לעשות עלייה לישראל ללמוד את השפה העברית והשניים עמדו לפני שש שנים תחת חופה ונישאו. בשנה האחרונה הם הרחיבו את התא המשפחתי והפכו להורים טריים לאלכס אשלי המתוקה, אותה הביאו בהליך פונדקאות. 

כעת חוגגים עזר ואוסקולה עשר שנות זוגיות כשהשניים שיתפו תמונות מרגשות מרגעים מכוננים בחייהם הזוגיים. אסי כתב לאלברט: "לפני עשר שנים התנשקנו לראשונה מחוץ למסעדה הנוראית שלקחת אותי בברצלונה. דקה אחר כך צלצלתי לחברה טובה שלי בישראל והודעתי לה שמצאתי את בעלי לעתיד. או יותר נכון - הודעתי לה שהסתבכתי. אלברט, תסתכל בתמונות האלה ותראה את השנים שלנו יחד. אני מבטיח לעשות כל מה שאני יכול כדי להמשיך לגרום לך לחייך, ולא רק לך - גם לקטנה שלנו. זכיתי בך, זכינו בה, אוהב אותך".

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אלכס פרגמנט)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אלכס פרגמנט)


עוד הוסיף וכתב: "נ.ב - ברגע האחרון הורדתי את התמונה המביכה שלך שפעם הודעת לי שאם אפרסם אותה אי פעם אתה עוזב אותי. חמלתי עליך נשמה, תראה כמה אני אוהב אותך. מצד שני - אם הציבור ידרוש אותה פה בתגובות - אני מעלה". גם אלברט שיתף פוסט מרגש וכתב: "היום אנחנו חוגגים עשר שנים מאז הכרנו בברצלונה, לא יכול לתאר עד כמה שינית את חיי, זאת הסיבה שהחלטנו לחגוג את זה. להביא את אלכס לעולם היה ההישג הכי גדול למשפחה שלנו, תודה שהפכת אותי לאבא. לעוד שנים רבות ביחד, אני אוהב אותך".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)