אחרי האסון בהר מירון, בו נמחצו למוות מעל ל-45 בני אדם, יוצאת הראליטי ליהיא גרינר התבטאה באופן שהצליח להרגיז כמה אנשים. בין אלו שסלדו מדבריה של גרינר הייתה צופית גרנט, שהתקוממה והגיבה כנגדה: "כמה שאת מטומטמת ולא רגישה, אל תבקשי סליחה, כי לא מגיע לך שיסלחו לך, הכיעור כ"כ פנימי". 

עברה כשנה וחצי מאותו הסכסוך בין שתי כוכבות הביצה, והבוקר (ב') התעוררנו אל פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם של גרנט, שהרגישה צורך ליישר את ההדורים קבל עם ועדה. "סליחה, אנחנו בחודש סליחות. בכל שנה שואלים אותי על מה אני מצטערת? האם יש מישהו שתרצי להתנצל בפניו? ובדרך כלל אני מוצאת משהו כללי אבל הפעם אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה ממישהי ספציפית".

אחרי שהודתה בטעותה, גרנט פנתה לגרינר באופן אישי וכתבה: "ליהי אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת בפנייך מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי, היית שיעור מאד משמעותי בחיי, בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי. בזכותך מבינה כמה הרשת זקוקה לעדינות יותר מצדקנות".

View this post on Instagram

A post shared by tsufitgrant (@tsufitgrant)

גרינר, שהשוהה בימים אלו בלוס אנג'לס, התעוררה גם היא ישירות אל הפוסט של גרנט, בעקבותיו הוצפה בהודעות. בדמעות היא הסתכלה אל תוך עדשת המצלמה ודיברה אל העוקבים: "אני רוצה להגיד שזה הכי ריגש אותי בעולם. באסון מירון כל הבלאגן התקשורתי, לא עניין אותי אף סלב ולא נגע בי, וכשראיתי שצופית כתבה מה שכתבה זה פגע בי יותר מהכל. את האישה הזאת אני הכי הערכתי. כזאת עוצמתית וחזקה שזה פגע בי הכי הרבה מכל תגובה. אז לקבל התנצלות כזאת ממנה זה הכי מרגש וברור שאני מקבלת כי אני הכי רציתי את זה. לא חשבתי לעולם שדבר שכזה יקרה, אבל באמת תודה, אני ממש מעריכה את זה". 

על הפוסט כתבה הוסיפה גרינר: "סלחו לי אני ממש עייפה. השעה כאן 2:00 בבוקר. אבל חייבת להגיב עכשיו כי הטלפון שלי ‏משתגע. צופית…. אני מאוד מעריכה את ההתנצלות שלך ולגמרי מקבלת את הסליחה.  This means so much to me. שיהיה לכולנו שנה טובה".