הזמר לירן דנינו שביטל את הופעותיו האחרונות ונשאל על ידי מעריציו למה הוא נעלם מהרשתות החברתיות ולא מוציא שירים חדשים, חשף בפני עוקביו באינסטגרם אמש (שני) כי הוא שוב סובל מבעיות במיתרי הקול, שנים לאחר שסבל בעבר מיבלות במיתרי הקול עקב מאמץ יתר.

דנינו כתב באינסטגרם: "מי כמוכם שם לב שעובר עליי משהו. אתם שולחים לי המון הודעות ושואלים אותי, למה ההופעות התבטלו ולמה גם כל ההופעות הקרובות מבוטלות ולמה אני לא מעלה שום דבר ולא משחרר שירים חדשים. קורע לי את הלב שאני לא עונה לכם כי חשבתי שמה שאני עובר יהיה מהיר ושלא אצטרך לתת תשובות לאף אחד ותיכף נחזור להתראות בהופעות אבל זה נמשך קצת יותר מדי זמן".

טיילור מלכוב על ההתקרבות לדת: "אפשר להגיד שחזרתי בתשובה"

View this post on Instagram

A post shared by Liran Danino (@lirandanino)

"אז ככה, לצערי הרב לאחרונה אחרי שסיימתי את 'רוקדים עם כוכבים' העמסתי קצת יותר מידי על מיתרי הקול שלי בהופעות ובהקלטות והתחלתי להרגיש שזמן ההתאוששות שלי מתארך ושמשהו לא טוב קורה. היות ולצערי, כפי שאתם יודעים, הייתי כבר בסרט הרע הזה בעבר ולא כל כך הקשבתי למה שהגוף שלי שידר לי והמשכתי להופיע. הלכתי לקבל יעוץ אצל הרופא שלי ששלח אותי לסדרת בדיקות שבסופם הבנתי שלמזלי הפעם, תפסנו את זה בזמן ולא נגרם לי נזק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד הוסיף וכתב דנינו: "בגלל שמדובר באזור לח שאתה אוכל שותה ומדבר, כל שתיקה היא זהב ואני מטפל בעניין עם פיתוחי קול ותרופות שעוזרות. אני יודע כמה זה מבאס אתכם קהל יפה ואהוב שלי ואותי עוד יותר, אבל זה משהו שאני חייב לעשות על מנת שאעבור את זה כמה שיותר מהר ואחזור בכוחות מחודשים ונתראה שוב בהקדם האפשרי! תודה רבה על הדאגה, זה ממש לא מובן מאליו בשבילי ורק שתדעו שאני קורא כל הודעה! אוהב אתכם. אה אגב וההפתעה שלי אליכם, אם לא הופעות בקרוב אז לפחות סינגל חדש ״לילות באמסטרדם״ מחר ב-10 בבוקר אצלכם".

לירן דנינו (צילום: אור גפן)
לירן דנינו (צילום: אור גפן)