מגישת הטלוויזיה והרדיו מעיין אדם עושה צעד דרמטי נוסף בקריירה: אדם, שהתפרסמה בתור יועצת התקשורת ודוברת שרת התרבות והספורט מירי רגב, ובזכות כך לוהקה לעונה השמינית של הריאליטי "הישרדות", שם העפילה לגמר והגיעה למקום השני ונבחרה בהצבעת הקהל בבית לתואר "חביבת הקהל". החשיפה באי, סייעה לאדם לפתח קריירה טלוויזיונית עם לא מעט תפקידים על המסך.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מאז 2018 התרגלנו לראות את פניה של אדם על במסך בשעות הבוקר, כפאנליסטית בתוכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר", והיום (שלישי) היא הודעה על פרישה מהתוכנית.

"יש לי הופעות בתוכנית שנקבעו לאחרי סוכות, רק ביום האחרון אני מתכננת להיפרד", אומרת אדם ל-"TMI". "זה היה בית המקצועי שלי, והבית בהרבה מובנים נוספים. רסקין הוא גם חבר בתעשייה וגם מורה דרך, הרגשתי שהוא עושה הכל כדי שאני אצמח. הרגשתי שאני פורחת והרגשתי שנתינה לי כל הבמה להשפיע ולדבר בצורה חופשית, אהבתי לבוא ואני עדיין אוהבת". 

"זו המשרה הכי ארוכה שהייתה לי בחיים", מוסיפה אדם. "גם בצבא אתה מחליף מקצוע, וגם בכנסת שלנו יש בחירות כל הזמן. הייתי דוברת של 3 שרים במשך 3 שנים. משהו בבוקר פשוט תפס, הרגשתי שהגעתי למיצוי, ויש עניין של עייפות חומר, שנובעת משעות שהן לא בריאות לגוף. החלטתי שאני מסיימת את החלק הזה, אני נשארתי ב'קשת' וממשיכה להגיש את 'מה הלו"ז'. זה עצוב אבל צריך לדעת מתי עשית את שלך".