בשיחה בלעדית עם TMI הזמר שימי תבורי התייחס לפרידה של הצמד בן אל תבורי וסטטיק, להקלטות המרעישות ולעתיד הצפוי לבנו. ושלא תטעו, שימי תבורי כמו אבא דואג גונן ושיבח את בנו ואת היכולות הווקאליות שלו והציג את השוני הניכר בינו לסטטיק.

"אני חושב שהפרידה זה צעד מאד טוב כי הצמד כבר עשה את שלו. שניהם התבגרו וכל אחד ימצא את עצמו במקום חדש. כבר מההתחלה אני לא  חשבתי שהבן שלי יתחבר לסטטיק, והרמתי גבה על החיבור כי סטטיק הוא יותר כמו מחשב ובן אל הוא זמר מצוין שצריכים לשמוע את הקול שלו בלבד. הוא ירש ממני את היכולות שלו וגם יודע לחקות מצוין. הבן שלי צריך דרך חדשה,  פריצה זה עכשיו ולא בגיל יותר מאוחר זמרים כיום מתחילים בגיל 18 צריכים לעוף החוצה ולצאת עם שירים לעולם . לסטטיק אין יכולות של זמר כי הוא לא זמר". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

סטטיק ובן אל  (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')

כמו כן, נשאל שימי על פרשת ההקלטות האחרונה: "הבן שלי עבר המון דברים בשנים האחרונות, כמו קשר עם אורטל עמר שלא עבד וגם לא יעבוד, כי בן אל תמים, הוא ילד טוב , יש לו לב זהב. תו, הילד שנולד הוא ברכה שאלוהים נתן לו ושיתן לו עתיד וחיים טובים. בן אל הוא אבא טוב ומשלם על כל צרכיו ולהיות ביחד עם מריבות זה לא בריא לילד ככה שכל אחד יהיה בפינה שלו וייתן לשני לחיות בנחת. אני בטוח שבן אל ובת הזוג החדשה יפרצו דרך חדשה באמריקה כי הבן שלי זמר ולא צעקן ולא ליצן . הבן שלי מקצוען". 

לבסוף סיכם: "אני מאחל לו אושר ושיאהב את אשתי יהודית כמו שאני אוהב אותו. זה דרך החיים, אני אוהב אותה כמו  שלא אהבתי בחיים יהודית היא אישה, אמא למופת, אדם זהב שלא עשתה רע לזבוב. חג שמח".

בן אל תבורי, תו פרינס (צילום: פול סגל)
בן אל תבורי, תו פרינס (צילום: פול סגל)