סאבלימינל והצל היו צמד השמות החמים של שנות ה-2000, ממש הסטטיק ובן אל של היום, אלא שאז כאמור חתול שחור עבר בין השניים ומאז הם בסכסוך הכי מתמשך שנראה בתעשייה. בחודשיים האחרונים נרשמה תפנית מעניינת וצמד הצילבות התפייסו ביניהם ואפילו החלו דיבורים על קאמבק מקצועי.

יואב אליאסי (הצל) על הסולחה עם סאבלימינל

יואב אליאסי הידוע בכינויו הצל, התארח בתוכניתם של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו לב המדינה, לאחר הסולחה המפתיעה והסביר מה גרם לו להשלים עם האויב המושבע שלו: "אני חושב שעבר מספיק זמן, יום אחד התעוררתי בבוקר ואכלתי סטירה שאני יותר זמן מסוכסך איתו מאשר הייתי איתו. אני נורא אהבתי לזרוק עליו דברים וזה היה מלוכלך ואמרתי עליו דברים מלוכלכים, אמרתי לו אני מתנצל".

כמו כן, אליאסי פרגן לסאבלימינל ואמר שהוא מאד אוהב את האמביציה שלו: "מאז שאנחנו בני 15 הוא ידע איך נצליח. כולם צחקו עליו, ראפרים בני 15, לא היה אז היפ הופ. מנכ"ל הליקון צחק לנו בפנים".

בנוסף התייחס לפרידה האחרונה והמפתיעה של סטטיק ובן אל ואמר: "עשיתי איתם מנגלים ואז ראיתי שיש קצר ותפסתי אותם לשיחה אם לא תתאפסו תבלעו את האגו אתם תהיו סאבלימינל והצל הבאים. כל מי שהיה בסביבה שלהם ראה את זה קורה",  אך סיים בנימה חיובית: "עוד 20 שנה הם יעשו קאמבק".