הבדרנית מיה דגן מציינת היום את יום הולדתה ה-47, ובמקום לשמוח ולחגוג היא החליטה לפתוח באומץ רב על הרגע המבעית ביותר שכל אישה חוששת להגיע אליו, גיל המעבר והתופעות הנלוות לו. בפוסט שפרסמה לרגל הולדתה כתבה: "ערן ואמיליה העירו אותי בשמחה ובלונים, ערן שאל בהתרגשות נו גיל 47? איך ההרגשה? והמילים הראשונות שיצאו לי מהפה וואלה, לא יודעת. זה מין גיל כזה שאני לא כל כך יודעת איך לגשת אליו".

בהמשך כתבה: "עשיתי גוגל - וואי וואי איזו טעות. איזה כותרות איומות. לכולן כותרת אחת בשחור בולט גיל המעבר והתופעות. גלי חום, וזיעה, יובש בנרתיק, ירידה בחשק המיני , עייפות , דיכאון ונדודי שינה, התכווצויות שרירי רגליים, יובש ושינויים בעור. ושיישרף לגוגל הוא תמיד צודק. כי שקראתי את זה באמת התחילו הזעות דיכאון וגלי חום. אלוהים שיעזור לי מה זה? לאן לעזאזל אני עוברת? איזה כתובת לשים בוויז? כי לפי הגוגל אני עושה רילוקיישן לגיהנום".

"אחרי ההתקף חרדה רק מהמחשבה שתהיה לי שחלה עצלה ונרתיק יבש נשמתי רגע ועצמתי עיניים ועלתה לי התפילה שלמדתי בתקופת הגמילה שלי מאלכוהול. אלוהים תן לי שלווה לקבל דברים שאני לא יכולה לשנות, את האומץ לשנות את הדברים שאני יכולה ואת החוכמה להבדיל ביניהם . יש דברים שלא תלויים בי, לא הכל סובב סביבי לא קל לקבל את העובדה שאנחנו מזדקנים ולא תמיד נעים להגיד את האמת אז אני יכולה לבחור לכעוס להיות מוטרדת ובדיכאון אבל אני יכולה לשמוח על מה שיש לי בחיים בלקיחת אחריות על המעשים שלי, זו החלטה שלי, כי מה שיש בלב ובנשמה שלי לא מזדקן אף פעם, שם בלב תמיד מתרוצצת ילדה תמימה ומתוקה עם חיוך ענק מלאה בחלומות.  לגבי גיל המעבר? נעבור גם אותו".