כוכבת "האח הגדול" עומר קינן העלתה הבוקר פוסט מדאיג כששיתפה עם  העוקבים שלה שהיא מאושפזת בבית חולים פרדסיה, בית חולים פסיכיאטרי לבריאות הנפש. קינן פנתה לעוקביה וכתבה שתשמח לביקורים ועידכנה מה השעות שניתן לבקר אותה בבית החולים.

״נמצאת בפרדסיה לכמה ימים הקרובים, כי קודם כל בריאות זה הכי חשוב מהכל. מי שבא לבקר אותי, שאלוהים יברך אותו", כתבה כוכבת הריאלטי. כמו כן, רק לאחרונה שיתפה קינן פוסט נוקב נגד האקס המיתולוגי ג׳וזי זירה מבלי לציין את שמו. זירה החליט לתבוע אותה על דיבה ולשון הרע בגין הטענות שכתבה נגדו. הצדדים כך על פי מקורבים מנהלים הידברות וייתכן כי יגיעו להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עומר קינן התאשפזה בבית חולים לבריאות הנפש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר קינן התאשפזה בבית חולים לבריאות הנפש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי שהפוסט של קינן עשה רעש ברחבי הרשתות החברתיות, היא החליטה להעלות סרטון בו היא מסבירה את הסיבה לאשפוז: "נכון שזה נשמע בית משוגעים, אבל זה בסך הכל בית חולים לנפש", פתחה יוצאת הראליטי. לדבריה, לפני כשבוע היא איבדה את אחד מחבריה הטובים ביותר, שנהרג בתאונת דרכים כשהיה בדרכו אליה הביתה. בנוסף לכך, היא איבדה לאחרונה גם את כליל קמחי שנהרג באסון הבולען בכרמי יוסף, שהיה שותף שלה בדירה במשך שנתיים. בנוסף לכל זה, סיפרה קינן כי אחרי האובדן הקשה היא גם עשתה אקזיט לא קטן, מה שנועד להרגיע את עוקביה שהמצב הבריאותי הנפשי שלה במצב מצוין.