חגיגות ליל כל הקדושים הביאו עימם תקרית מפחידה לשחקנית חן אמסלם ובעלה מאור זגורי, שהתעוררו בלילה משנתם לשריפה בוערת, צעקות של אימה, ודפיקות חזקות בדלת. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זה קרה אחרי ארוחת שישי אצל הוריה של השחקנית, בחצות כשכולם כבר היו בחלום השביעי שלהם. אמסלם שיתפה את האירוע ברשתות החברתיות ופתחה בדברים: "נתחיל מהסוף, הכל בסדר ברוך השם. אתמול בערב אחרי ארוחת שישי אצל ההורים שלי, נכנסנו לישון שבעים ומפוצצים. בחצות כשכולם ישנים דפיקות בדלת, כלומר לא דפיקות, כאילו עקרו לנו את הדלת וצרחות, צרחות חזקות בחוץ".

הטעות של הרב בברית בנם של חן אמסלם ומאור זגורי

חן אמסלם, מאור זגורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חן אמסלם, מאור זגורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"מבוהלים ורועדים פתחנו את הדלת. לא רוצה לשתף את המחשבות שעברו לי בראש עד שהדלת נפתחה. צאו מהבית, הבית שלכם נשרף. שלפנו את הילדים, ההורים והסבתא שלי, ויצאנו מהבית בלי כלום. זה מחזה טראומטי להתעורר לצרחות ולראות אש עצומה מאחורי הבית שלנו. ובעיקר כולנו לא הבנו אם זה הבית שלנו או של השכנים מאחורינו. לאט לאט כשכוחות הכיבוי אש הגיעו הבנו שהבית של השכנים עולה באש. הבית הצמוד אלינו. כל הגג שלהם נשרף וקרס לתוך הבית, גם הם בסדר ברוך השם. למה אני משתפת כי זה יכל להיגמר אחרת".

"כי יש לנו שכנים מדהימים שהיו ערניים והצילו אותנו והזעיקו מכבי אש. שאם לא הם לא יודעת מה היה קורה. שהיו בשבילנו והביאו לנו מים ועזרו ודאגו לנו כל הלילה. וסתם תזכורת שהחיים חשובים ויקרים מידי. חבקו את אהוביכם שחררו טינה ושטויות. הכל הבל הבלים ותתקינו גלאי עשן זה חשוב". 

חן אמסלם, מאור זגורי (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
חן אמסלם, מאור זגורי (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)