הזמרת עדי ביטי יצאה לחופשה באתונה, אממה, ביש מזל לזמרת הישראלית כשתיק יוקרתי וחדש ובו תכולה מלאה של מוצרים ומסמכים נחוצים שלה כמו דרכון, תעודת זהות וכרטיסי אשראי, נגנב לה. ביטי נאלצה לשנות את תכוניותיה ועיכבה את חזרתה ארצה כי השגרירות שצפויה להנפיק לה דרכון זמני במקרים כאלה סגורה עד מחר.

כמו כן, הצליחה הזמרת לאתר את כתובת מגורי הגנב בעזרת תוכנה באייפון שמאתרת את מיקום האיירפודס הגנוב שלה.  ביטי ניגשה לתחנת המשטרה באתונה להגיש תלונה על גניבה ולספק להם נתונים על מיקום הגנב. הזמרת שיתפה בתקרית ברשתות החברתיות וסיפרה כי זה התחיל כשישבה במסעדה מקומית באתונה וכאחת שידועה עם ידיים שמאליות, קערת המרק שהזמינה נשפכה עליה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by adibity (@adibity_new)


"כשנעמדתי לנקות את עצמי, גנבו לי התיק שנקנה לפני שבועיים בליסבון", כתבה ביטי ברשתות והוסיפה: "ובפנים הדרכון שלי, כרטיס אשראי, רישיון נהיגה, תעודת זהות, איירפודס, בושם, עגילי זהב. להמשיך? אין תחושה נוראית כזאת ואני כרגע במסע חיפושים אחר תיק חדש ותקועה פה כי השגרירות סגורה עד שני". בינתיים עוד אין התפתחויות בלכידת הגנב השוהה בבניין רב קומות וקשה לאתר אותו, אך ברגע שייצא מהבניין יוכלו במשטרה לעקוב אחר צעדיו.

עדי ביטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)