מגיש "חי בלילה", נדב בורנשטיין, מבקש טובה אישית מעוקביו ומכל מי שמכבד אותו לא להצביע מחר לאיתמר בן גביר ולבצלאל סמוטריץ' שמכריזים מלחמה על משפחתו. רגע לפני הבחירות מחר (שלישי) שיתף בורנשטיין פוסט מרגש בו הוא פונה לעוקביו ומבקש מהם לא להצביע למי שמאיים על התא המשפחתי שלו ושל משפחות גאות רבות אחרות.

בורנשטיין נשוי לכפיר ואב לשתי תאומות מתוקות שיתף תמונה משפחתית מקסימה וצירף את הטקסט המרגש והאותנטי הבא. "זו המשפחה שלי, האהבה שלי, כל מה שטוב בחיים שלי. אל תצביעו להומופובים, הגזענים, החשוכים שחושבים אחרת. זו התמונה של המשפחה שלי. כפיר, עומר, אופק ואני. זו תמונה של כל מי שאני גאה בו".


"כשאני מסתכל בתמונה הזאת, אני רואה אהבה, ודאגה, וחיוך גדול - והלב מתרחב, כמו כל אחד שמסתכל על תמונה של המשפחה שלו. אבל יש מי שמסתכל עליי ועל המשפחה שלי, על משפחות גאות - ועולה לו. רע לו. את זה הוא רוצה להרוס. פעם אלה היו השוליים. עכשיו האנשים האלה מתמודדים לכנסת, במקומות ריאליים, חלקם ברשימות שנחשבות 'טרנדיות. הרבה צעירים, חילונים, הולכים להצביע לרשימה כזו, וככה להכניס לכנסת אנשים שרק מחכים לחוקק חוקים שיפלו אותי ואת המשפחה שלי", הוסיף בורנשטיין. 

"הם הומופובים, והם הולכים להיכנס לכנסת בזכות הקולות שלכם. אז עשו לי טובה, אל תתנו להם את הקול שלכם. תגידו לחברים שלכם, להורים שלכם, לילדים שלכם – כל מי ששוקל להצביע למפלגות שהכריזו מלחמה על החיים שלי ושל רבים כמוני – אל תתנו את הקול שלכם. נבחרי ציבור ששוללים את הקיום שלי ושל המשפחה שלי, אל תתנו להם את הקול שלכם. תגידו לחברים שלכם, להורים שלכם, לילדים שלכם - כל מי ששוקל להצביע למפלגות שהכריזו מלחמה על החיים שלי ושל רבים כמוני - אל תתנו להם את הקול שלכם. תבחרו בי, ובמשפחה שלי. בחיים שפויים לכל המשפחות בישראל, גם אם הן שונות משלכם. תסתכלו לי בעיניים, תסתכלו טוב טוב - כי בשלישי הקרוב, מי שחושב שהמשפחה שלי לא לגיטימית, לא לגיטימי להצביע לו".