נראה כי יעל שלביה לא התרשמה מהחרם על קניה ווסט בעקבות ההערות האנטישמיות שלו, והעלתה ביום ראשון השבוע תמונה לאינסטגרם שלה כשהיא נועלת נעלי אדידס מדגם ייזי, בעיצובו של ווסט. עמרי יערי, שמייצג אותה, מסר בתגובה: “יעל שלביה נמצאת בשת״פ עם אדידס, ולא הייתה מודעת לכך שהנעליים מזוהות עם קניה ווסט".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קניה ווסט (צילום: Getty images)
קניה ווסט (צילום: Getty images)

אולד ניוז, אבל תמיד כיף להתעדכן. דניאל קייזמן שטראוס, הבת של עפרה שטראוס ועדי קייזמן, ומור בסיס, הבן של אירית רחמים, נפרדו.

בימים האחרונים יצא “ביוטופ", ספרה של הסופרת אורלי קסטל־בלום, שאותו הקדישה ליעל דיין, חברתה הקרובה שליוותה אותה במשך שש וחצי שנות הכתיבה. ביום הוצאת הספר לאור נולד לאורלי נכד ראשון, אז בהחלט מדובר בלידה כפולה ומשמחת. את הספר הראשון העניקה קסטל־בלום עם הקדשה מיוחדת לדיין, שבירכה על התוצאה.

אורלי קסטל בלום (צילום: אייל פאר)
אורלי קסטל בלום (צילום: אייל פאר)

חמישי שעבר, בוקר, קניון עזריאלי בחיפה, נערך אירוע הפתיחה החגיגי של סניף חדש, השלישי בישראל, לרשת האופנה WORD by story, השייכת לקבוצת 911 אופנה. בלט: עידו קוז'יקרו.

רועי עפרוני ועידן קוז'יקרו (צילום: מיכה בריקמן)
רועי עפרוני ועידן קוז'יקרו (צילום: מיכה בריקמן)

יורם מזרחי, המשנה למנכ״ל דלק מוטורס, אירח מאות אופנוענים באירוע אופנועי BMW השנתי בסוף שבוע בחאן ספינת המדבר במשאבי שדה. מדי שנה, זה למעלה מעשר שנים, מתאספים אופנועני BMW לאירוע השנתי, שהפך כבר למסורת. הפעם מעבר לרכיבה משותפת בכבישי דרום הארץ כלל האירוע גם הופעה של הזמר אברהם טל.

יורם מזרחי ואברהם טל (צילום: תומר פדר)
יורם מזרחי ואברהם טל (צילום: תומר פדר)