שירה איסקוב שהתפרסמה אחרי שעברה ניסיון רצח אלים בידי בעלה לשעבר, אביעד משה, חשפה בשבוע שעבר בתכנית הרדיו של רינה בן עיון ברדיו צפון כי היא נמצאת בזוגיות חדשה. בן הזוג הטרי עונה לשם אריה מריאש, בן 42, אותו הכירה בשכונה בה היא מתגוררת, ולטענתה הם בנו את הקשר "לאט ובביטחון". 

לאחר שהידיעה המשמחת התפרסמה בכל מדורי הבידור בישראל, איסקוב התראיינה לתכנית הבוקר של ניב רסקין בערוץ 12 וסיפרה על התגובות. "זה קרה במקרה בראיון ברדיו. היא שאלה אותי 'יקח לך זמן להתאהב מחדש' אז אמרתי לה שאפתיע אותה כי יש לי בן זוג בשנה האחרונה ואז זה יצא לכל מקום. זה היה בהפתעה. זה לא היה סוד, הרבה ידעו. גם מהתקשורת וכיבדו את הפרטיות שלי", סיפרה איסקוב למה החליטה לשמור על הזוגיות בסוד במשך שנה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שירה איסקוב ובן הזוג אריה מריאש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שירה איסקוב ובן הזוג אריה מריאש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמה את מאושרת בימים אלו?
"בכל יום, מאוד מקפידה על חיוך, צחוק, אהבה. זה משהו שאני מראה גם לבן שלי 'למרות מה שאמא שלך עברה, אנחנו בטוב'. אין אצלנו שנאה בבית. הכל טוב". 

את מופתעת מהכוחות של עצמך?
"אם היו אומרים לי יום לפני שאעבור פגיעה כזאת, הייתי אומרת 'אין סיכוי'. לידה לא יכולתי לעבור בלי אפידורל".

מה המסר לאנשים שעוברים קושי בחיים?
"לשמור על חיוביות ולשמור על אושר. לדבר חיובי זה משפיע על הנפש. היה לי הרבה מה לבכות ולהיות מתוסכלת ובחרתי להסתכל על זה כתקופה. זה עובד".

הפכת לסמל, כמה זה קשה ביום יום? אני מניח שלפעמים בא לך שלא יזהו.
"זה לא קל, אבל אני יודעת שהייתי בבית של מדינה שלמה וכולם חיכו לשמוע ולראות מה קורה. כולם מחבקים אז אני לוקחת למקום חיובי אבל זה לא קל לאבד את הפרטיות. שדיברו על הזוגיות וזה התפרסם זה היה 'רגע, מה עם הפרטיות שלי? זה שלי'".

שירה איסקוב (צילום: אור גפן)
שירה איסקוב (צילום: אור גפן)