יוצאת "האח הגדול" עומר קינן המאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי, כפי שדיווחנו לכם, מספרת כי היא מאושפזת בכפייה. כמו כן, משתפת כי חטפה מכות רצח. קינן שנמצאת בשבועות האחרונים בבית החולים הפסיכיאטרי "פרדסיה" סיפרה לעוקביה המודאגים כי אשפזה את עצמה מרצונה כי לא יכלה להתמודד עם מותו של אחד ממקורביה ולכן הייתה זקוקה לסיוע.

אלא שכעת היא משנה גרסה וחושפת כי אושפזה בכפייה בעקבות תלונה שהגישו הוריה נגדה במשטרה. אמש (מוצ"ש) היא הפתיעה את העוקבים כשפרסמה את הדברים הבאים: "בואו אני אספר לכם את האמת כמו שהיא, אני נמצאת כאן  מאושפזת בכפייה כבר שלושה שבועות בגלל שקרים שההורים היקרים שלי סיפרו למשטרה, שאני עושה בלאגן ברחוב, מנסה להרוג אנשים, מנסה לגנוב כסף מאנשים. ואני בכלל ישבתי ועשיתי מניקור בציפורניים, יש לי הכל מתועד במצלמות הנייד והאבטחה של העסק עצמו. משטרת ישראל לא באה לבדוק את מה שאני אומרת, שזה אמיתי. הכל מתועד במצלמות, אני רוצה לצאת מכאן בכל מחיר. מוכנה גם לשלם כסף כדי ללכת לישון בדירה הקטנה והשקטה שלי ברחוב סוקולוב בהרצליה, אז בבקשה מכם תעזרו לי".

עומר קינן התאשפזה בבית חולים לבריאות הנפש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר קינן התאשפזה בבית חולים לבריאות הנפש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"שמישהו מאזור תל אביב, צפון הארץ פשוט יתקשר למשטרה ויבקש שתגיע לכאן מידי. כי אם לא באמת חבל על כל משטרת ישראל והבושות שאני אעשה לכם וגם למד"א מידי". כמו כן, סיפרה כי במהלך שהותה בבית החולים היא קיבלה מכות רצח: "קיבלתי יריקה לפרצוף, פיצצו אותי במכות של רצח, משכו לי בשיער ותלשו לי תוספות מהשיער, גנבו לי אוכל שההורים שלי הביאו - משרד הבריאות, משטרה, אמבולנס, לכולם התקשרתי והעולם שותק".

עומר קינן (צילום: אור גפן)
עומר קינן (צילום: אור גפן)