אחרי הברכה שהקדיש הלילה (שלישי) בן אל תבורי לבנו תו פרינס, שחוגג יום הולדת ארבע, במהלכה התנצל על הדברים הקשים שאמר בהקלטות וחשף כי סובל ממאניה דפרסיה, מגיע תורה של אורטל עמר לחגוג ולברך את בנה. עמר ששמרה עד כה את פניו של תו הרחק מאור הזרקורים והרשתות החברתיות, החליטה שגם הגיע הזמן לחשוף את פניו של תו, ובחגיגות יום הולדתו שהיא מתכוונת לערוך לו עם מוזמנים היא צפויה לחשוף את פניו.

אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד ובן אל תבורי שמע על התוכניות של אורטל לחשוף את בנם לראשונה והוציא לה צו מניעה באמצעות עורכת דינו. הזמר ששוהה בימים אלה בארה"ב, שם החליט לפתוח דף חדש, הוציא לעמר בדחיפות צו מניעה למניעת פרסום פניו של תו. נראה כי התוכניות שלה לחשוף אותו נכון לרגע זה לא יתמששו, אבל בינתיים האמא הנרגשת מברכת את בנה לרגל הולדתו, כשהיא ממשיכה להסתיר את פניו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')

עמר כתבה ברשתות החברתיות: "המילים האלה אני כותבת לך בגרון מלא בדמעות של התרגשות, נסיך שלי. אתמול בלילה הלכת לישון, נתתי לך נשיקה וסיפרתי לך שמחר יש לך יום הולדת, מרוב ההתרגשות נרדמת כל כך מהר כדי שיגיע כבר הבוקר. אהוב שלי, תינוק שלי אתה בן 4, כל כך גבוה כל כך יפה. יש לך חיוך ממיס, ריסים ענקיות ותלתלים קטנים. אין יום שאני לא חושבת מה יעשה אותך מאושר, מה יגרום לך לחוות את החיים בצורה הטובה ביותר. כשנולדת כמו כל קלישאה החיים שלי באמת השתנו, הפכת אותי לאמא ולאדם טוב יותר. יצאתי איתך למסע, בתוכו גם רגעים מורכבים, גילית לי כוחות בעצמי שאני לא מכירה וביחד ניצחנו הכל".

"אני מאחלת לך אהוב שלי, שתפתח את כל הכישרונות שלך, שתמשיך לצייר כמו שאתה אוהב, שתמשיך להושיב את כולם סביבך כדי שימחאו לך כפיים, שתישאר הילד הלבבי הזה שכולם רוצים להיות חברים שלו וכזה שנותן לאמא שלך המון נחת. אני גאה שאתה הבן שלי, אני זכיתי בך ואתה בי. אנחנו לנצח שניים ולנצח אחד. אני אאחל לנו, להרחיב את הקן, וכמו שאנחנו מבקשים כל לילה לפני השינה, להביא לך אח או אחות קטנים. החיים יפים ואיתך הם מושלמים. אמא תמיד כאן לעטוף ולחבק לאהוב ולחנך ולדאוג שתהיי מאושר.אל תגדל לי מהר מידי, שלך אמא, מזל טוב גור שלי. החגיגות הגדולות עוד לפנינו".

אורטל עמר, תו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורטל עמר, תו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)