מלכת היופי במיל', תהילה לוי, עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שנחשפה בתוכנית של חיים אתגר כשטענה נגד האקס שלה, ישראל אור. אלא שכעת ל-TMI נודע בבלעדיות, כי לוי נחקרה בחודשים האחרונים במצ"ח בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף מסמכים והונאה, וכל זה על מנת לקבל לכאורה הטבות כספיות מהצבא.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לוי התגייסה לצה"ל רגע אחרי הזכייה בכתר מלכת היופי, ביולי 2020 ושירתה בפיקוד העורף ברמלה. לפני כשלושה חודשים היא סיימה את שירותה הצבאי בתאריך ה-4 באוגוסט 2022. על פי החשד, לוי הצהירה עם גיוסה כי היא חיילת בודדה, ולטובת כך חתמה לכאורה על מסמכים וחוזי שכירות מזויפים על מנת לקבל כספים והטבות מהצבא של חיילת בודדה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כמו כן, על פי החשד לוי העבירה הסכמי עבודה מזויפים בחו"ל כשבפועל טסה לחופשות פרטיות. בעקבות החשדות היא נחקרה על הונאה של הצבא בסך עשרות אלפי שקלים, החקירה בגינה הסתיימה והיא נמצאת כעת בבחינה של הפרקליטות ממתינה להכרעה.

מדובר צה"ל נמסר: "החיילת נחקרה בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה וזיוף מסמכים, בשל חשד להונאה של גורמי המשא"ן, ביחידה על מנת לקבל הטבה כספית. ממצאי החקירה מצויים בבחינת הפרקליטות הצבאית".

מתהילה לוי נמסר: "מאז שנודע לישראל על כוונתי לחשוף את הפגיעות המיניות והתקיפות שחוויתי ממנו הוא פועל ללא הפסקה על מנת לנסות ולפגוע בי ובשמי הטוב. במסגרת ניסיונותיו הנואשים להתמודד עם החשדות החמורים המיוחסים לו ומתןך רצון לנקום בי על שבחרתי להיחשף ולהגיש נגדו תלונה, הוא בחר לפנות לצבא ולמסור להם מידע שקרי וחסר אחיזה במציאות. במהלך החקירה מסרתי הסברים ותשובות מפורטות לכל מה שנשאלתי ומאז ועד היום התיק מונח בפני הפרקליטות ולא נעשה דבר. יש בי אמון מלא בגורמי אכיפת החוק ואין לי ספק שהתיק יסגר במהרה מחוסר אשמה שכן אין כאן דבר מלבד רצון להתנכל לי, לנקום בי ולהכפיש את שמי.מי שכן צריך לתת את הדין על מעשיו הוא ישראל אור שממשיך לברוח במקום להתמודד עם החשדות החמורים המיוחסים לו".