כוכבת "האח הגדול" גל גברעם שיתפה בדמעות אמש (רביעי) בלייב באינסטגרם על התקופה הקשה שעבר בחצי שנה האחרונה. כזכור, גברעם שיתפה בעבר שהיא סובלת מדיכאון ומאז היא ירדה למחתרת, לא הגיעה לאירועים והתנתקה מהרשתות החברתיות.

כשנשאלה במהלך הלייב על הפרידה מתום חיימוב, אותו הכירה בתוך בית "האח הגדול", אמרה: "אוקיי אני אסכם לכם את סאגת תום. הייתה לנו מערכת יחסים מהממת שאני זוכרת ממנה רק טוב, וזהו חבר'ה. זוגות נפרדים, אני מודה לו על כל מה שהוא לימד אותי, וזהו. אני לא מתכוונת לדבר על זה יותר מדי. זה לא מעניין, אני מאחלת לו בהצלחה ומאחלת לי בהצלחה".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: גילי כהן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: גילי כהן)

כזכור, חיימוב המשיך לזרועותיה של ליה נגה, שיצאה לפניו עם ג'וזי זירה שהיה איתו בבית הסגור של "האח הגדול". כעת הדוגמנית מפתיעה את עוקביה ומשתפת תמונה אוהבת של גברעם וחיימוב. למה בעצם? כי לא תאמינו מי נתפסה ברקע של התמונה, לא אחרת מליה נגה עצמה, זוגתו הנוכחית. התמונה כל כך בידחה את נגה שהוסיפה בסטורי לאחר מכן תמונה של היילי ביבר אוחזת בעיתון ובו תמונה של בעלה ג'סטין ביבר והאקסית שלו סלינה גומז, עוד לפני כשהיו יחד. 

ליה הגיבה לתמונה וכתבה: "אני מרגישה שאני צריכה להבהיר פה כמה דברים, כי דברים יצאו מפרופורציות לחלוטין. הסטורי שהעלתי היה נטו כדי לצחוק על עצמי, על איך שיצאתי בתמונה ועל הסיטואציה. כמובן שלא התכוונתי לצחוק על אף אחד חוץ מעל עצמי. ולכן העלתי את התמונה של היילי ביבר, להבהיר שאני צוחקת על עצמי בסיטואציה. בחודשים האחרונים אני עוברת מסע השמצות ברשת וגם ברחוב נטו בגלל הזוגיות החדשה שלי ואני בוחרת להתעלם ולא לתת לזה להשפיע עליי ולהמשיך לחיות את החיים שלי ולעשות מה שעושה לי טוב. מה שהעלתי היום היה בשביל להקליל את הסיטואציה אחרי שכל עמודי הבידור פרסמו את התמונה הזאת ולהראות שאני צוחקת על עצמי ולוקחת הכל בהומור".

ליה נגה, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליה נגה, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)