בזמן שבן אל תבורי עזב את ישראל לטובת חיים חדשים ונוצצים באל איי, אביו שימי תבורי ואשתו יהודית באומן ממשיכים להיאבק מדי יום תחת נטל  ומצוקה כלכלית קשה שלא מאפשרת להם מחייה ראויה כמו כן הוצאות לאשפוז הולם בחו"ל לקארין באומן, בתה של יהודית הסובלת ממחלת האנורקסיה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)
קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)

את השבוע פתחו הבוקר שימי ויהודית בהפתעה ובמחווה מרגשת בפתח דלת ביתם. אורטל עמר, אימו הנכד של הזוג, תו פרינס, דאגה לשלוח לביתם של תבורי ובאומן ארבעה ארגזים מלאים בכל טוב של ירקות ופירות העונה, שאהובים במיוחד על קארין באומן . יהודית קיבלה את הארגזים עם דמעות בעיניים ומסרה בהתרגשות: "הופתעתי היום לקבל ארגזי פירות ירקות עבור קארין מאורטל שתמיד חושבת איך לעזור מתוך אהבה ואמונה שמה שאנו עושים אנו מקבלים מלמעלה. שימי האמת התבייש לא היה נעים לו, אבל שמח שלמרות הכל, אורטל מביעה חמלה וגם דואגת בין היתר להופעות שבהם שימי יכול להרוויח את לחמינו בכבוד". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בהמשך סיפרה יהודית: "הרגשתי לבד ואבדתי את התקווה בלהשיג תרומות למחלקה בחול הרגיש לי כבר כמו סורגים בלב שמעכבים את כל הסיכויים כי יש כאלו שלא מרגישים צורך לעזור בגלל סיבות שאותם שמענו המון פעמים כל המצוקה הזאת קשה להתמודד רק אני ושימי לבד. לא מסוגלת לשאת את הקושי עם מצב הבת אף יום נוסף והבושה שננטשנו במערכת הבריאות".

"כשיש תורמים כמו אורטל אני נושאת בחובי שובע והערכה ואף אחד לא יכול לכעוס מדוע אנו אוהבים אותה כי כל השנאה והתגובות מתפשטים כמו רעל לציבור חודרים לפינות רעות מרוחקות מהמציאות של הנשמה הזאת. הקנאה הטינה שנאת חינם תודה לאורטל היקרה מי יתן שלעולם לא תהי בודדה ותמצאי אהבה שמגיעה לך מרגישה  דמעות עולות בעיני".