לפני ארבעה וחצי חודשים תובעת אנונימית הגישה תביעה ייצוגית נגד יעל בר זוהר, שי מיקה ועמותת "שעשני אישה", על סך 2.5 מיליון שקלים בעקבות סערת הנידה הידועה. כידוע, הריאיון שערכה בר זוהר עם שי מיקה היה לא אותנטי ולא דווח כי מדובר בתוכן שיווקי, בניגוד לחוק. בתביעה לא הגדירה התובעת אף נזק שנגרם לה, אך דרשה 300 שקלים פיצוי ו-2.5 מיליון שקלים במסגרת התביעה הייצוגית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בחודשים האחרונים ניהלו הצדדים הליך בבית המשפט, אלא שכעת התובעת הייצוגית שניהלה את התביעה עד כה ביקשה להחליף את תביעתה בתובעת אחרת, שנחשפה גם היא לתוכן השיווקי. הבקשה התקבלה על ידי השופטת שדרשה מהצדדים במסגרת חילופי התובעת, להיפגש בגישור לפני המשך הטיפול המשפטי בבית המשפט. פרוצדורה רגילה שמתנהלת בתחילת כל משפט. 

שי מיקה יפרח, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך)
שי מיקה יפרח, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך)


מעמותת "שעשני אישה" נמסר: "אנו דוחים את הבקשה הקנטרנית, המגמתית והמיותרת, אשר מהווה פגיעה בנשים בפרט ובדמוקרטיה בכלל, בשאט נפש. ניכר שמדובר בתביעה שכל תכליתה יצירת פרסום עצמי, השתקה והפחדה, נגד ערכי יהדות, שאינם בשום אופן 'לדתיים בלבד' אלא של כולנו, איש ואישה עפ״י בחירתם האישית. לא ניתן ליחס לעמותה הטעית צרכנית, בעוד היא פועלת ללא כוונת רווח, אינה מוכרת דבר, וכל פעילותה וכוונותיה נוגעות בערכים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)
יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)