סיימון לבייב המוכר לנו כ"נוכל הטינדר" הגיש לאחרונה תביעה נגד אינסטגרם בטענה כי האקרים פרצו והסירו לו את החשבון באפליקציה. עוד טען כי החברה לא דאגה לאבטח אותו או להסיר לבקשתו חשבונות פיקטיביים שנפתחו על שמו ועשו שימוש לרעה בשמו. לבייב הגיש תביעה בה נכתב כי הסכום המבוקש "בלתי ניתן לביטוי בכסף", כי מה שעמד לטענתו לנגד עיניו זה שחשבונו עם וי כחול ישוחזר ויוחזר.

אממה, הבוקר (שלישי) נערך דיון בעניין לא בנוכחותו סיימון ובית המשפט פסק על סיימון לבייב תשלום בסך 25,000 שקלים, מתוכם 20,000 שקלים הוצאות לעורכי דין מטעמם של אינסטגרם ו-5000 שקלים לטובת המדינה. הסיבה, לבייב לא הגיע לדיון בבית המשפט. אלא שלטענת לבייב הוא כלל לא ידע על קיומו של הדיון שנערך הבוקר ולכן לא הגיע.

סיימון לבייב בבית משפט השלום בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)
סיימון לבייב בבית משפט השלום בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

כמו כן, לבייב לא התעסק בתביעה מול אינסטגרם, כי היה טרוד כולו בימים האחרונים בפרשה אחרת המככבת בכותרות על בחורה בת 25 העונה לשם איירין טרנוב, הטוענת שסיימון לבייב עקץ אותה לכאורה בחצי מיליון שקלים, לאחר שלקח ממנה תשלום עבור רכב יוקרה שלא קיבלה. בעקבות זאת לבייב מתכוון להגיש ערעור על פסק הדין שניתן היום להחזר הוצאות לאינסטגרם ולמדינה. 

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)