לאחר שספג איומים ברשת והואשם בהיותו "חייל הכיבוש הישראלי", הקומיקאי האמיץ גיא הוכמן שעורר סערה בעולם הערבי ביממה החולפת ובכך גם את דאגתם של עם ישראל נחת הלילה בארץ, בריא ושלם. הוכמן חזר לחיק משפחתו (אשתו ובנו בן השנה ותשעה חודשים) אחרי קיצור שהותו בקטאר באמצעות טיסת בזק שעלה עלייה אתמול (שני). כעת הוא מתאושש בביתו מאירועי הימים האחרונים.

הוכמן שיתף ברשתות החברתיות תמונה מהנחיתה בנתב"ג עם הכיתוב: "ושבו מרגלים לגבולם", מלווה בדגל ישראל כעקיצה על הספקולציות בקהל הערבי שחשד כי הוא סוכן מוסד. הוכמן הודה לעם ישראל על הדאגה וההתעניינות והבטיח בקרוב לענות על השאלות.

גיא הוכמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא הוכמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, הקומיקאי נסע לייצר תכנים במונדיאל ההיסטורי בקטאר, אך תוך ימים אחדים מצא עצמו מעורר סערות בעולם הערבי כאשר הסרטונים שהוא מפרסם ברשתות החברתיות זוכים לחשיפה נרחבת לקהל ערבי, תגובות נאצה ואיומים מצד אנטי-ישראליים בעולם כולו.

העיתונאית המוסלמית סמאר דאהמאש-ג׳ארה, עיתונאית פלסטינית-אמריקאית משפיעה בעולם הערבי ולשעבר עורכת ב-CNN, כשחשבון הטוויטר שלה מונה למעלה מ-170,000 עוקבים, שיתפה סרטון מטריד שצבר כבר 150,000 צפיות ואלפי שיתופים תחת הכותרת: "לחשוף את הפושעים", ובו הציגה את גיא הוכמן בעברו כחייל "הכיבוש הישראלי" שהרג אלפי פלסטינים ו"חשפה" את נוכחותו במונדיאל כישראלי ציוני ומסוכן.