המעצב וכוכב "האח הגדול" דרור קונטנטו נלכד בעדשת הפפראצי רוכב אל האופנוע שלו בדרכו לכנס ההפקות של שון בלאיש ב-B SIDE בתל אביב. מעצב השמלות כלה הגיע להתארח ולהרצות על סיפור חייו. בכנס סיפר קונטנטו על איך הפך לסיפור הצלחה כנגד כל הסיכויים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דרור קונטנטו חושף את סיפור חייו (צילום: אור גפן, יח"צ)

"כל עולם האירועים זה פייק", הכריז המעצב והמשיך: "הייתי נשוי, יש לי ילדה בת 13, בגיל 23 כבר הפכתי להיות אבא, התגרשתי כשאין מה לאכול. שכרתי בזמנו דירה בבת ים ב-900 שקלים לחודש כשהייתה לי אז שותפה לדירה, ציפי המהממת בת ה-65 חלקנו שנינו ביחד דירה של 50 מ"ר. ואז היה לי חלום להצליח באופנה, הבנתי שהחלום לא יהיה לי קל, עשיתי סקיצות בישיבה, סקיצות בגמרא, אמרתי לעצמי אני אלוף מי יכול עליי. עד שהגיע הרגע שיצאתי לעולם האמיתי והבנתי שזה לא הכל ככה, שזה לא באמת".

בהמשך סיפר קונטנטו: "צד אחד אמר לי אתה לא יכול להתעסק פה אתה לא באמת למדת, המקום השני אמר לי אתה צדיק עם כיפה וזה לא מתאים שתעבוד עם נשים, המקום השלישי אמר לי אתה עדיין ילדה תלך ללימודים, אז פחות מתאים. באותה הנקודה הבנתי שאני צריך ללכת מאפס מהמקום הכי נמוך כדי להצליח ועשיתי אחד ועוד אחד, אני רציתי להתעסק בעולם האופנה כמו ששף רוצה להיות שף במטבח, כמו שאדריכל רוצה להיות אדריכל ומתחיל בתור שרטט, הגשמתי את החלומות שלי ולא ויתרתי לרגע, התמודדתי עד שהגעתי לאיפה שאני היום ואני מברך על כך, אל תוותרו על החלומות שלכם גם אם יש אנשים שמנסים לעצור אתכם בדרך שלכם".

שון בלאיש ודרור קונטנטו (צילום: אור גפן, יח''צ)
שון בלאיש ודרור קונטנטו (צילום: אור גפן, יח''צ)