הזוג הבולט ביותר שחווה קשיים בחלקו השני של הריאליטי "הקבוצה" הם יעל ושי, שנפגשו על אי בודד בסיישל ומאז הדברים לא בדיוק עובדים כמו שציפינו, כשיעל בוחרת לקחת מרחק משי, בזמן שבין שאר הזוגות ניצתת אהבה. בפרק האחרון ששודר אמש (שלישי) שיתפה יעל את שי בקושי הגדול שלה להתקרב וסיפרה לו כי חוותה בגידה מבן זוגה. 

כעת יעל שיתפה את עוקביה באינסטגרם בדברים הבאים: "יש לי משהו לחלוק איתכן. בעקבות הפרקים האחרונים, ההודעות שאני מקבלת, ההזדהות והתמיכה שלכן - מרגיש לי נכון להציף את זה כאן. כולנו בני אדם. עם מורכבויות, סיפורים, חוויות ודברים שעברנו בדרך. לכל אחת יש את החבילה שלה. הרבה זמן התביישתי בחוויות שלי, ניסיתי להדחיק במקום להתמודד. אני עדין בתהליך של למידה והתפתחות (ותמיד אהיה). במיוחד במפגשים אינטימיים, במקומות של לסמוך על הצד השני, אני נפגשת עם ההתמודדות הזו".

הקבוצה: יעל חושפת בפני שי את הבגידה שעברה (באדיבות קשת 12)

"להיחשף ככה ולשתף קשיים שעברתי, סיפורים שעיצבו אותי, זה אף פעם לא קל. מצד שני, יש בזה משהו מאוד משחרר שמאפשר לי לנרמל רגשות מסוימים, ואולי גם לכן, להרגיש או להבין שזה בסדר. כשאני מאפשרת לעצמי מקום, אני יכולה לראות את עצמי מבפנים, ובתוך כל זה טמון ריפוי ענק".

יעל מורוזוב (צילום: אורי טאוב)
יעל מורוזוב (צילום: אורי טאוב)