כוכבי הילדים רוי בוי, הדוד חיים ומיכל הקטנה, הגיעו הבוקר (ראשון) להתארח באולפן "העולם הבוקר" של רשת 13 על מנת לקדם את מופע החנוכה המשותף שלהם שרץ בימים אלו, ובין שיחות על קריירה וחיים אישיים, חשפה מיכל הקטנה פרט מעניין מאוד על מפגש שהיה לה עם ראש הממשלה המיועד.

במהלך הריאיון, סיפר רוי בוי כי ביום שישי האחרון, בין הצגה להצגה, הצליחו הוא וכוכבת הילדים שמשחקת לצדו לצאת לארוחת צהריים משותפת אולם היא נטשה אותו די מהר, כי למקום בו סעדו הגיע ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ומיכל החליטה ללכת ולומר לו שלום: "היה מפגש מאוד מרגש. הייתי בארוחת צהריים, הוא היה שם. ניגשתי אליו והיה נחמד".

מיכל הקטנה (צילום: שוקה כהן)
מיכל הקטנה (צילום: שוקה כהן)

המנחה מירי מיכאלי לא נשארה אדישה למפגש המסקרן ופנתה אל מיכל עם השאלה המתבקשת: "הוא לא הכניס אותך לאפשרות מהירה לקבל תפקיד שרה?". זו ענתה בהפתעה: "אני כרגע אתמקד בגשם של סופניות, אבל אני לא פוסלת".

עוד בהמשך, דיברו הכוכבים על הגבול שבין החיים הציבוריים ככוכבי ילדים עם משקל על הכתפיים כדמויות מחנכות, לבין החיים הפרטיים שלהם. בעוד הדוד חיים הדגיש כי הוא מקפיד לשמור על ייצוגיות גם בחייו האישיים ולא נוהג אפילו לשתות אלכוהול בציבור, מיכל הקטנה ענתה: "לא חושבת שאני צריכה לעשות משהו מיוחד. אני בן אדם כמו כולם. אני אדם די שמרן מטבעי. אני לא מעשנת. אני לא צריכה להתאים את עצמי לשום מקום".

מיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)
מיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)

הכוכבת שרגילה לסערות ציבוריות סביב חייה האישיים, לא פסחה גם על הנושא הזה והוסיפה: "תמיד הייתי תחת ביקורת ואש הלהבות. אף פעם לא הרגשתי צורך להתנצל. יש לי שישה ילדים בבית, אני מודל, אני דמות ציבורית, אני מודעת לזה, אני מתנהגת בהתאם אבל לא בצורה קיצונית".

מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)
מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)