המנחה והדוגמנית ירדן הראל עברה שנתיים לא קלות בחייה לאחר שעברה לידה שקטה יחד עם בעלה דאז עומרי שלום ופרידה מתוקשרת ממנו מספר חודשים לאחר מכן, לאחר 22 שנים של זוגיות. מאז הראל המשיכה לזרועותיו של אחר, מתן כהן, אותו הכירה כשעבד כצלם בהפקת אופנה שצילמה. כעת הראל חושפת שיש לה חרטות על דברים שנמנעה מהם במהלך החיים.

הראל כתבה: "יש לכם חרטות בחיים? כי לי יש. כאלו קטנות על משהו שאמרתי בלי לחשוב פעמיים, אבל גם גדולות של פספוסים משמעותיים בחיים בגלל בחירות שעשיתי או לא עשיתי. קשה לי עם המשפט הידוע ״אין לי חרטות, הכל הוביל אותי למי שאני היום״, וכששאלו אותי על הנושא אתמול בשאלות/תשובות ישר חשבתי על אלו שעדיין מהדהדות לי בראש. לא הייתי מספיק קרובה לסבא וסבתא שלי - כמעט אף פעם לא הרמתי להם טלפון וגם במפגשים המשפחתיים לא הייתי כל כולו בקשב".

ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)
ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)


עוד הוסיפה וכתבה המגישה: "גיליתי על סבא שלי סיפורים הירואים רק אחרי שנפטר. אני מתחרטת על זה כל כך אבל לצערי מדובר בזמן אבוד. לא יצאתי לטיול הגדול של אחרי צבא, הטיול שבו כולנו חופשיים מדאגות, היו גם אודישנים שנמנעתי מלגשת אליהם כי התביישתי וחוויות שדילגתי עליהן ועכשיו חסרות לי. יש הרבה אנשים שלא העמדתי במקום למרות שהייתי צריכה כי פחדתי, רציתי לרצות ושיאהבו אותי, לא להיות זאת שגורמת לבעיות גם כשלפעמים המחיר היה פגיעה בעצמי. אני רוצה להאמין שהיום כנראה הייתי מצליחה להגיב אחרת, לפחות בחלק מהמקרים. סלחתי לעצמי על הרוב, התקדמתי, אבל החרטה עדיין חלק ממני".

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)