מיני־דרמה נרשמה במהלך המסע של תיאטרון הבימה למרוקו בשבוע שעבר, עם ההצגה "בוסתן ספרדי" אשר עלתה במשך שני ערבים רצופים על בימת התיאטרון הלאומי ברבאט. במהלך צילומים לכתבה שתשודר מחר בערב בחדשות סוף השבוע עם דנה ויס, המשטרה המקומית עצרה את המצולמים, ביניהם רוני דלומי וצדי צרפתי, שמיד אמר כי הוא "לא מאמין שזה קורה לו".

צרפתי ודלומי, יחד עם הכתב יונתן ריגר, חיפשו דרך לדבר עם השוטרים, שמצדם ביקשו לראות תעודות מזהות ואישור לצלם בשוק של מרוקו כתנאי לשחרור. מי שבסופו של דבר הציל את המצב היה מנכ"ל הבימה נעם סמל, שבא ושחרר אותם. כאקט של מחווה, קיבלו השוטרים מידי הישראלים הזמנה להצגה וסיפרו בסוף הערב כי הם נהנו מחוויה תרבותית חובקת עולם.

המשלחת הישראלית למרוקו (צילום: יחצ)
המשלחת הישראלית למרוקו (צילום: יחצ)

חנה, הבת של צביה לבייב־אלעזרוב, התארסה עם בחור בשם אריאל. הטקס נערך בסביון בנוכחות הסבא הגולה לשעבר, לב לבייב, והסבתא אולגה

אולגה ולב לבייב (צילום: ישראל ברדוגו)
אולגה ולב לבייב (צילום: ישראל ברדוגו)

תמר עגנון, יוצרת רב־תחומית ונכדתו של הסופר זוכה פרס נובל, ש"י עגנון, מוציאה סינגל חדש לרדיו לאחר שהות ממושכת ומגורים בלונדון. מדובר בשיתוף פעולה מוזיקלי עם גלעד ויטל ("שוטי הנבואה") ועם אורי פרוסט ("כרמלה גרוס ואגנר").
עגנון, אלייך. "ידיד מוזיקאי עבר תקופה לא טובה. כתבתי שיר בתקווה שזה יהיה הפרוזאק שלו, שיר שמבקש להחזיר אותנו לתום, למתיקות ולאופטימיות של הילדות, לתחושה שהכל אפשרי - דברים שקצת איבדנו היום - שיר לילד שבנו".

ש''י עגנון, זוכה פרס נובל לספרות (צילום: תמר הירדני מתוך ויקיפדיה)
ש''י עגנון, זוכה פרס נובל לספרות (צילום: תמר הירדני מתוך ויקיפדיה)

עו״ד אורי סלונים גאה להציג: "יקירים, שבוע טוב! בדרכנו לחו"ל התבשרתי מווראייטי העולמי על מינויי כחבר לכל החיים, ב־Advisory Board of Directors עקב היותי נשיא עולמי של הארגון, ישראלי יחידי בתפקיד זה, ב־96 שנות הארגון".

אורי סלונים (צילום: אביב חופי)
אורי סלונים (צילום: אביב חופי)

עיריית הרצליה העניקה את תואר "יקיר העיר" לשנת 2022 לזוג העיתונאים ורדה וצבי אייל על פעילותם ותרומתם הנכבדה לציבור בעיר.