אור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון, הפכה כבר לשם דבר בתעשיית הבידור הישראלית כשהיא משמשת בתור הסטייליסטית הצמודה של עומר אדם ומתחזקת עמוד אינסטגרם מעורר קנאה עם טיסות ברחבי העולם ומותגי על שרובנו יכולים רק לחלום עליהם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Or Lu (@or_lu)

בשנים האחרונות, מנהל אביה מערכת יחסים עם אירית רחמים והשתיים שמרו על שתיקה בנוגע לטיב היחסים ביניהן, וזאת למרות שמועות עיקשות על חתול שחור שעבר בין השתיים כשלוזון אפילו לא עוקבת אחרי רחמים באינסטגרם. בימינו אתם כבר יכולים לנחש לבד מה זה אומר. כעת, שוברת מפיקת האירועים שתיקה ונותנת הצצה למערכת היחסים המסקרנת שלהן.

בסשן שאלות תשובות שעשתה באינסטגרם, העלתה רחמים צילום מסך עם עשרות שאלות מתעניינות של הגולשים לגבי יחסיה עם לוזון וכתבה: "אני רואה שאני ואור מעניינות אתכם. פיפי".

אירית רחמים באינסטגרם (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
אירית רחמים באינסטגרם (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

לאחר מכן, אף הגדילה לעשות והעלתה תגובה רשמית בנושא כשכתבה: אור לוזון היא הבת של בן זוגי, יש בינינו יחסים של כבוד. אני גאה בה ומעריכה אותה על הדרך המקצועית, ואשתף אתכם שבתחילת דרכה עשיתי לא מעט כדי לפתוח עבורה דלתות. משם היא לקחה את זה בשתי ידיים בזכות הרבה אמביציה וכישרון!". עוקבים חדי עין שמו לב שהתגובה נכתבה מראש והועברה בהודעת וואטספ והעלו טענות לפיהן רחמים כלל לא כתבה את ההודעה הזו בעצמה. לוזון לעומת זאת, לא הגיבה כלל לסיטואציה והמשיכה לשדר עסקים כרגיל. 

אירית רחמים באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית רחמים באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)