בר כהן נוהגת לתעד כל רגע בחייה ברשתות החברתיות, כך שכאשר לא העלתה סטורי כיממה, העוקבות האדוקות של כוכבת "האח הגדול" דאגו מדוע נעלמה ואף שלחו הודעות מודאגות לבן זוגה אליאב טעטי. כשחזרה כהן לעמוד האינסטגרם שלה, היא והסבירה למה נעלמה מהרשת ומה גרם לה אתמול להתפרק, וכן זה קשור למעבר המגורים המשותפים עם אליאב.

בר כהן מדברת על הקושי במעבר דירה (צילום: אינסטגרם)

"הכל טוב חוץ מזה שאני עדיין חולה ועדיין עם החבר (הרפס). אתמול היה לי בוקר קשוח, רשמתי את ליאו לגן, אני לא חוששת משינויים אבל יותר קשה לי לעבור עיר ולעזוב רשמית את ירושלים. ראשון (לציון) זה כאילו אם אני עוברת למרכז, לא אחזור לירושלים. זה קצת קשה", פתחה כהן את הלב. 

בהמשך סיפרה: רשמתי אתמול את ליאו לגן ויש כעס על עצמי, אני מרגישה שבחצי השנה האחרונה אני בוחרת עבור ליאו, בחרתי עבורו דברים לא פשוטים כמו לא להיות עם אמא שלו שלושה וחצי חודשים , לעבור עיר, לעבור גן, להיות בלי החברים שהוא רגיל אליהם. זה יצר אצלי מצפון ואתמול מאוד בכיתי והתפרקתי היה לי יום לא פשוט שהסתיים בשמונה בערב כי נרדמתי עם ליאו מחובקת". אך על אף הקושי, כהן בחרה לסיים באווירה אופטימית: "בסוף אני עושה את זה בשבילו כי כשלי יהיה טוב ואני אהיה מאושרת זה יעשה לליאו רק טוב".