עדן כהן, הדוגמנית בת העשרים שהייתה אנונימית עד אתמול, זכתה בין רגע לככב בראש הכותרות לאחר שנתפסה בעדשת המצלמה כשהיא צמודה לזמר איתי לוי באירוע השקה. כהן מיהרה להכחיש כי מדובר בזוגיות וטענה כי היא הכירה את הזמר המפורסם באירוע, והם אפילו לא החליפו מספרי טלפון, אך החלטנו לערוך בדיקה על מי שהצליחה להטריף את העוקבים, ואתם תהיו בהלם מה שגילינו. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איתי לוי בזוגיות טרייה (צילום: אינסטגרם)
מבדיקה מקיפה נחשפו לא מעט פרטים מסקרנים על עדן כהן, ביניהם הייחוס המשפחתי והאקס האחרון המפורסם. כהן נפרדה ממש לאחרונה מבן זוגה האחרון, שי סיבוני. למי ששמו לא מצלצל, סיבוני כיכב במדורי הפלילים כמי שריצה עונשי מאסר בכלא, בגין הימורים לא חוקיים והלבנת הון, שילם קנסות במיליוני שקלים ונכסיו חולטו. הוא מכונה על ידי המשטרה "מלך הימורי המונדיאל". רק באפריל האחרון שמו עלה לכותרות כי דרש לקבל חזרה את מטבעות הביטקוין ששוויים כשלושה מיליון שקלים לפי הסדר הטיעון עליו חתם.
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כמו כן, המדור גילה פרט מפתיע נוסף, שכן לא רק בן זוגה האחרון כיכב במהדורות החדשות, אלא גם אביה של עדן הוא אדם מוכר למשטרה. יניב כהן, אביה של הדוגמנית הצעירה, נשיא קבוצת הכדורגל לשעבר של מכבי קביליו יפו, ניצל בנס כשמטען חבלה הונח ברכבו, והוא הספיק לצאת מהרכב שניות לפני הפיצוץ הגדול.