הדוגמנית דיאן שוורץ שכזכור עזבה את בן זוגה בחודשים האחרונים נתנאל רודניציקי וחזרה לבית הוריה בקריית גת, חושפת כי היא סובלת מאלרגיה חמורה שסיכנה את בריאותה, עד כדי כך שהמליצו לה להתאשפז על מנת לטפל בבעיה. שוורץ סיפרה כי היא אלרגית ל"חיה" ברמה שהיא מסכנת חיים ולא פירטה על סוג החיה או על שמה. 

כזכור, לרודניצקי יש חתול בשם וינס אותו גידלו השניים יחד. האם השניים נאלצו להיפרד בעקבות האלרגיה של הדוגמנית לחתול? דיאן שיתפה בתמונה של האלרגיה על פניה ושיתפה בסיפור: "רגע של מציאות. לגבי השאלות תשובות של שגרת הטיפוח שלי, תצטרכו להתאפק עוד קצת לצערי ואני אענה לכן על הכל בהמשך, כי חזרו לי הסימנים של האלרגיה על הפנים. אשתף אתכם שמשהו שבאצת קשה לי לשתף אותו. בתקופה האחרונה גיליתי שאני אלרגית לחיה ברמה שהיא מסכנת חיים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"הגוף שלי צבר כמות אלרגנים מסוכנת. לא הצלחתי לישון בלילה כי פשוט הייתי נחנקת מתוך שינה. התחילו להופיע לי סימנים על הפנים. לא משנה כמה כדורים לקחתי (ולקחתי הרבה), אחרי כמה שבועות שזה ממש החמיר, זה הגיע לרמה שהמליצו לי להתאשפז. הלכתי לאלרולוג (רופא לאלרגיות) שאמר לי שאני חייבת בדחיפות לצאת מהאזור עם החיה ושאסור לי להיות בקרתה או לגעת בה. זה שבר לי את הלב. שאלתי מה אני יכולה לעשות כדי לטשטש את התופעות. המליצו לי לקחת זריקת סטרואידים במינון גבוה כדי לנסות להתמודד עם זה", כתבה דיאן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"לקחתי את הזריקה כי בתור מישהי שכל כך אוהבת חיות, לא יכולתי לחשוב על המחשבה להיות רחוק ממנה. מסתבר שהזריקה לא עזרה והסימנים על הפנים חזרו. באותם ימים היו לי צילומים והלכתי לקחת זריקה נוספת. הרופא המליץ לא לקחת כי טען שהמינון גבוה מדי ויכול להזיק לי משמעותית. ועכשיו, אחרי שחזרתי מסוף שבוע של צילום קמפיין, הבנתי שהסטרואידים כבר לא מגיבים. הגוף מפוצץ באלרגנים. אני לא מתכוונת לקחת עוד זרירה כזו כי סבלתי תקופה ארוכה מההשפעות הבריאותיות שלה. השפעות גופניות ונפשיות קשות. מאמינה שבימים הקרובים אצליח להתגבר על זה סוף סוף. אל תשחקו עם בריאות, הבריאות מעל הכל". 

דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)