כתב הבריאות של חדשות 12, יואב אבן, עבר ניתוח לב פתוח להסרת גידול של 7 מ"מ בליבו ובימים אלה הוא מתאושש מהניתוח. בזמן שהעיתונאי היה בבית החולים, מתנגדי החיסונים למיניהם החל להפיץ כי הגידול בליבו של אבן נוצר כתוצאה מכך שאבן השתתף בניסוי החיסון הישראלי נגד קורונה והריצו תגובות מרושעות נגד כתב הבריאות שתרם את גופו לניסוי.

אחד העוקבים כתב: "לא כואב לי עליך, בגלל אנשים כמוך העולם שלנו רע יותר, מאחל לך שתלמד את הלקח".  אחרת כתבה: "זוכרים את יואב הכתב שהתחסן שוב ושוב ודאג לציין שלא גדל לו זנב, אז גדל לו משהו אחר במשך שנתיים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Yoav Even (@yoav.even1)

אבן נחשף לתגובות המרושעות והחליט להגיב להם חזרה בפוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו: "מי אתם וממה אתם עשויים, אנשים שאשכרה שמחים שנאלצתי לעבור ניתוח לב פתוח, כי הם משוכנעים שהגידול שגילו לי בלב צמח בגלל שהשתתפתי בניסוי בחיסון הישראלי נגד קורונה? אני באמת לא קורא תגובות אבל שלחו לי צילומי מסך, ואני לא מבין - מאיפה הרוע הזה? זה בסדר לשאול שאלות ולהעלות תהיות, אני עצמי אגב לא יודע מה התשובה, אם כי אני מעריך שזה לא קשור, אבל וואלה - נגיד שזה בגלל זה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"למה לשמוח שמצאו לי גידול בלב? אני לא עשיתי שום דבר רע, להפך - אני התנדבתי לניסוי רפואי למען המדינה שלי. ואף אחד לא הסתיר ממני כלום - אני ידעתי שיש לזה סיכונים, הסכמתי לזה וחתמתי זה על זה. דפדפו ימינה לראות דוגמאות של התגובות האלה, בלי טשטוש פרטים של הכותבים, ואם מישהו מהם רואה את זה - אז לי יש מסר: אתם יכולים לקפוץ לי. גם אם יוכח שזה קרה בגלל הניסוי, אני לא מתחרט. למרות הכאב ולמרות הצלקת, שניהם ברמות שלא הכרתי קודם".