השחקנית אנג'לינה ג'ולי הודיעה הלילה (שבת) כי היא החליטה לפרוש מתפקידה כשליחה מיוחדת בנציבות האו"ם לפליטים, 20 שנה אחרי שהתמנתה לתפקיד. בהודעה שפרסמו האו"ם נכתב "לאחר יותר מ-20 שנה של עבודה מסורה ומחויבת עם סוכנות הפליטים של האו"ם, הדוגלת בזכויות והגנה על עקורים בכוח ברחבי העולם, אנג'לינה ג'ולי מסיימת את תפקידה כשליחת האו"ם המיוחדת לפליטים - ותעסוק במערך רחב יותר של נושאים הומניטריים וסוגיות של זכויות אדם".

אנג'לינה ג'ולי טוענת שבראד פיט תקף אותה ואת ילדיהם - עכשיו הוא משיב אש

עוד נכתב בהודעה, כי "כאחת התומכות המשפיעות ביותר של זכויות פליטים, ג'ולי תמשיך לפעול לבניית מערכת בין-לאומית שוויונית, צודקת ומכילה יותר. ג'ולי מתכננת לעסוק במגוון רחב יותר של נושאים הומניטריים, ולעבוד בצורה ישירה יותר עם ארגונים מקומיים. היא תמשיך לעסוק בפליטים ובסוגיות של עקירה בכפייה".

השחקנית כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אחרי יותר מעשרים שנה אני עוזבת את עבודתי עם סוכנות הפליטים של האו"ם. אני מאמינה בדברים רבים שהאו"ם עושה, במיוחד בחיים שהוא מציל באמצעות סיוע חירום. נציבות האו"ם לפליטים מלאה באנשים מדהימים שעושים שינוי בחייהם של אנשים בכל יום. פליטים הם האנשים שאני הכי מעריכה בעולם ואני מסורה לעבוד איתם עד סוף חיי. אני אעבוד כעת עם ארגונים שמובלים על ידי אנשים המושפעים באופן הישיר ביותר כתוצאה מסכסוך, ארגונים שנותנים להם את הקול הגדול ביותר".