בשבת האחרונה שבה למסך בסדרה תוכנית הריאליטי האהובה "הישרדות" בעונה חדשה ונטולת סלבס. אחת הדמויות שעוררו עניין עוד לפני עליית העונה היא יועצת התזונה ספיר קשתי, נצר למשפחת קשתי הכוללת את  כוכבי הראליטי, טום קשתי שהשתתף ב"מירוץ למיליון" ו"גולסטאר", אחיו אלימלך קשתי מ"האח הגדול" ופריסיליה קשתי שהורשעה בהריגה וריצתה מאסר בפועל. בפרק הראשון של העונה ששודר בשבת האחרונה אמרה ספיר שהיא מתנערת מבני משפחתה בגלל הכותרות השליליות בהם כיכבו ושהיא לא בקשר עם בני משפחת קשתי. 

שמה של קשתי עלה לכותרות כאשר רגע לפני עליית התוכנית שמועות טענו כי עוד לפני ההגעה לאי, היא והשורדים דורין דותן, נבו שמיר, מאיה קיייצרו קשר וכרתו ביניהם ברית שתפרקה גם על האי. רגע לפני, היא סיפרה לגולשי TMI על הקשיים שחוותה באי, הרגעים בהם היא פחות גאה, השמועות על הברית שנחרטה מחוץ לאי והשינוי ש"הישרדות" עשתה בחייה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ראיון ספיר קשתי (צילום: קיץ ברבנר)
ספרי על עצמך
"קוראים לי ספיר קשתי, בת 31 מחולון, יועצת לעיצוב וחיטוב הגוף, ומה עוד יש לספר?".
איך היה לך באי?
"היה לי מאוד קשוח, היה לא קל. אני חושבת שהאקלים זה הדבר שהכי קשה להתרגל אליו ב'הישרדות' ואז הנפש. הנפש. המרחק מהאנשים שאתה אוהב, מהחברים שלך, מהמשפחה שלך - לא קל. החלק החברתי מאוד קשה, כי זה המשחק, אתה לא יודע לאן אתה בא, זה נראה מהצד כאילו הכל אחלה, אבל זה נורא קשה. אתה ישן ואתה לא יודע איך יקומו אליך, ואיך אתה תקום אליהם, ומה מדברים בלילה כשאתה הולך לישון".
באיזה תכונה את גאה בעצמך מהאי?
"אני חושבת שכולם צריכים להיות גאים בעצמם, בדבר הזה. יום אחד בלבד להיות שם - זה להיות שורד".
היו רגעים שאת פחות גאה במה שהאי הוציא ממך?
"אני לא יודעת. בסופו של יום זו תוכנית ערוכה. אני רוצה לומר שחזרתי ואני זוכרת המון דברים במעורפל, אתה עובר שם חוויה כל כך מטלטלת וקשה, שאתה לא באמת זוכר. אני רוצה להאמין שיש דברים הדברים שאני אסתכל עליהם מהצד ואני אקח אותם לתשומת ליבי ואני אתקן להמשך".
במה שונה ספיר מהבית לספיר של האי?
"אני חושבת שאם תיכנס לאינסטגרם שלי, אתה תראה שאני מספרת המון על השינוי שלי, מאז שחזרתי, היום אני מאופרת ומסודרת בגלל המעמד. אבל חזרתי הרבה יותר קלילה, טבעית, וזה לא בא לידי ביטוי רק באיפור. האותנטיות זה משהו שאני שמה לידי ביטוי. עברתי שם המון שינויים שאני לא כל כך יכולה לפרט עליהם עכשיו, אבל הדברים שעברתי שם עשו לי טלטלה בחיים. גם לטוב וגם לרע. אני חושבת שאחד הדברים שאני הכי רוצה זה כל יום ללמוד על עצמי - כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמי".
ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר קשתי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
זה ממש שינוי נפשי - הייתי אומר
"הישרדות זה נפש. כן. לגמרי".
היו שמועות על ברית שנחרטה מחוץ לאי הגיע אליו. מה דעתך בעניין?
"אתה מכיר את השיר 'מהשמועות בנו מגדל'? אבל למי זה אכפת בכלל, זה לא באמת מעניין, זה לא באמת רלוונטי, ואני חושבת שכשיראו את העונה יבינו שזה לא היה ולא נברא".