אחרי שידור הפרק הראשון של "הישרדות" התעוררו אינספור תגובות בעניין משימת הרפסודה הראשונה בדרכם של השורדים אל האי. וזה עוד אחרי שקטעים רבים ממנה כלל לא שודרו. היועץ הפנסיוני ומי שחשף את פרשת ראש המוסד וגרושתו, גיא שיקר, פרסם פוסט, אותו הוא גם מיהר למחוק, בו הוא תיאר את האלימות שהתרחשה במשימה הראשונה על האי על הרפסודה, קטע שלא שודר על המסך. ומזל שאנחנו הספקנו להביא לכם את דבריו - כי זה הלם. 

זוכרים את ויקה? ואת בשבקין? כך נראים היום כוכבי "הישרדות" הכי אהובים מכל העונות>>>

שיקר בחר לפרסם את זה בעקבות פניות של העוקבים שניסו להבין מתי הוא נפצע ואיך זה לא שודר. "הקרב ברפסודה שלא ראינו. בעקבות שידור הפרק הראשון, קיבלתי לא מעט פניות ששאלו מה הם פיספסו שפתאום באמצע הפרק רואים שאני חבוש ופצוע באזור הצלעות", כתב השורד.

גיא שיקר (צילום: מתן צור)
גיא שיקר (צילום: מתן צור)

בהמשך פירט את ההתרחשות: "אז אני פה לספר מה קרה על האי ונותר על רצפת חדר העריכה. המשימה על הרפסודה הייתה קשוחה, כאשר שני השבטים נלחמו בטירוף בניסיון להשיג את שק האורז, ברזנט ,אבן אש, חכה, צמיד החיים, וקצת פירות שהיו על הרפסודה. מהר מאוד הקרב על שק האורז הפך למלחמה של ממש  עם ערמת שורדים, אני זוכר שתפסתי את השק ולא הצלחתי לזוז מרוב כל האנשים שהיו מעלי וניסו להוציא אותו  ממני בכח. קיבלתי פציעה פתוחה ודם יצא, על כן החבישה". 

"העורך בחוכמה לדעתי, בחר שלא להראות את הקרב הדי אלים שנמשך כחצי שעה. אפילו הבמאית עשתה קאט באמצע המשימה וכל השורדים ננזפו על ידי צוות ההפקה שדרשו שנתנהג בהתאם וללא אלימות. אני זוכר שצעקו לנו זה רק משחק לא באתם להרוג אחד את השני. התבקשנו להירגע. אני יכול להבין את כל הגברים שהיו על הרפסודה, כולם התרגשו כולם רצו לשרוד, כולם רצו לקחת כמה שיותר. זה היה הדקות הראשונות של המשחק והגוף מוצף אדרנלין מטורף של חוסר וודאות וניסיון לשרוד. הפרק ששודר לא הצליח להעביר את התחושות האמיתיות של הקרב על הרפסודה, הראו אותו לשניות בודדות, וטוב שכך כי מסרים אלימים הם לא חינוכיים לקהל הצעיר שצופה בנו. אבל הצלעות שלי בהחלט קיבלו תזכורת מצולקת לנחישות שלי לנצח ולהביא עוד הישגים לקבוצה. אז נפצעתי, וכן זה כאב מאוד למשך מספר ימים, ומסתדרים עם מה שיש. תהנו מהפרק הבא!".