הסערה סביב ההופעה של דמותו של שאולי, הלא הוא השחקן אסי כהן, שהופסקה כבר בתחילתה - מסרבת לדעוך ומציפה כל חלקה טובה ברשתות החברתיות. כידוע, אמש (שני) הופיע הבדרן אסי כהן באירוע עובדי ומתנדבי עיריית תל אביב, בדמותו הידועה של שאולי מ"ארץ נהדרת" ומ"הפרלמנט", אלא שמקבץ מצומצם מאד מהקהל לא אהב את ההומור הפוגעני שעסק בין היתר בקהילת הגאה ובטבעוניים והחליט לצאת במהלך המופע בהפגנתיות על רקע קריאות "בוז".

אחד האנשים שיצאו מהמופע לחש באוזנו של הבדרן דבר מה, מה שגרם לכהן להפסיק את המופע ולרדת מהבמה. עד רגעים אלה שמר אסי כהן על זכות השתיקה ולא הגיב לתקרית. לעומתו כל הקולגות בתעשייה הציפו את הרשת החברתית בפוסטים תומכים בעד הקומיקאי ובעיקר למופע המוצלח של שאולי, החל מאביב גפן, ג'ודי ניר מוזס, מייקל לואיס ואחרים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אסי כהן (צילום: שוקה כהן)
אסי כהן (צילום: שוקה כהן)

גם הקולגות מעולם הסטנד אפ התייצבו לצידו, ביניהם הבדרן נדב אבוקסיס ששיתף עד כמה אסי הוא אדם רגיש שכנראה לקח את זה קשה.  "לא היה שום דבר לא קרה כלום. בן אדם אחד לא היה מרוצה מההופעה יצא מההופעה, אסי כהן אדם רגיש אולי לקח את זה קשה זה לא מעניין, אבל מכאן להפוך את זה לדבר הכי חשוב לפני הקואליציה, לפני בן גביר, לפני מסי, לפני רונאלדו, חלאס הגזמתם, תשחררו. הבן אדם קומיקאי על ענק גדול. קרה. די, חאלס".

 אחד האורחים שנכח באירוע אמר ל-TMI: "בוקר הזוי שממשיך עד עכשיו. אסי כהן נתן הופעה כמו שרק הוא יודע. הקהל צחק ונהנה. לא צעקו לו 'בוז' ולא בטיח. קראנו לו שאולי עם מחיאות כפיים. היו קומץ של אוכלוסייה מבוגרת שפחות התחברו ועזבו תוך כדי ההופעה והרעישו בלי כוונה כשיצאו. אסי לרגע הפסיק כדי לא להרוס את הרצף של המופע, אחד מהם ירד לאסי ולחש לו באוזן ואז אסי ירד. אותו אדם הרס לכולנו את הערב. אני לא הדובר של האירוע ולא דובר העירייה חבל על כל הרעש והבלאגן באמת חוסר פרופורציות".

גם הסטיריקן ליאור שליין כתב להגנתו של חברו: "אסי כהן ואלי חביב (כשתראו, תבינו) פשוט מצוינים. צפיתי ב״שאולי״, ובהזדמנות ראשונה אלך שוב. בוקר טוב!", חנוך דאום כתב: "לא יודע מה נטרק שם בדיוק, אבל זו הזדמנות טובה לומר שאסי כהן הוא השחקן והקומיקאי הכי מדויק בישראל, והדמות של שאולי היא אחת הדמויות המצחיקות, החשובות והגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל. תמשיך לשמח את עם ישראל אסי. אתה איש מיוחד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אסי כהן (צילום: רפי דלויה)
אסי כהן (צילום: רפי דלויה)


רשף לוי כתב: "טוב אסי כהן הוא הקומיקאי הכי מצחיק בארץ. ראיתי את המופע שלו פעמיים ובעיני הוא גאונות צרופה. זה חכם וחם ומלא לב כי זה אסי. רוצו לראות." רן שריג כתב "למה הורידו אותו מהבמה? כי הם יכולים. כל מי שהופיע על במה בארץ יודע שהוא לא עומד מול קהל אלא מול לקוחות. ואם זאת לא קופה פתוחה כלומר אם זאת הופעה מוזמנת לוועד עובדים, ברור להם שהם קנו לך את הצורה. אתה קוף מרקד של יוסי המנכ"ל ורעות מכוח אדם שמוחקת לך קטעים מהמופע. אסי חתך בצדק".

הקומיקאי גיא הוכמן כתב: "סטנדאפ זה בן אדם שעומד על במה ואומר את מה שהוא רוצה להגיד. מצחיק או לא מצחיק, בחירה של מי שיושב בקהל. לא מתאים? לא אמור להתאים לכולם. פסיכולוג יתאים את עצמו לקהל שלו, גם בני זוג מתאימים את עצמם אחד לשני, לא אנחנו. אם כולם ינסו למצוא חן בעיני קהל שלם, לא יהיה סטנדאפ בישראל".

הסופר והרב חיים נבון כתב: "אסי כהן נאלץ לקטוע את הופעתו בתל אביב, בגלל מחאות הקהל, אחרי שסיפר בדיחה על צמחונים. עם כל הכבוד, זו אשמתו של כהן, כי הוא היה צריך להגביל את עצמו לנושאים שמותר ורצוי ללעוג להם: דתיים, מתנחלים, ימניים, תנ"ך, ארץ ישראל, אבות האומה, מסורת, דברים כאלה. אבל לצחוק על צמחונים?! עדיין יש דברים קדושים בעולם הזה".

אסי כהן (צילום: ניר פקין)
אסי כהן (צילום: ניר פקין)