כפי שדיווחנו לראשונה, אשת הסטייל והדרקונים דורין אטיאס הגישה תביעה נגד מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", שם עבדה ב- 18 השנים האחרונות בדרישה לפיצויים בסך חצי מיליון שקלים. מגיש תוכנית הרדיו ב-90FM, דרור רפאל חייג הבוקר לאטיאס לקבל את תגובתה על התביעה וזכה לפרץ צחוק מתמשך ובלתי נשלט של אטיאס.

"למה עניתי לך למה?", פתחה אטיאס את השיחה ושיתפה שהיא חולה ויש לה וירוס של חום וכאבי שרירים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בואי נדבר על גיא פינס
"איך אני אדבר איתך על זה נשמה, העורכת דין שלי לא לידי ויש דברים שאני לא יכולה לומר".

זה לא נגמר ברוח טובה?
"זה נגמר ברוח טובה, זה לא אישי מול גיא, ואני אמשיך ואומר שאין לי שום דבר, זה לא אישי. סיימתי לעבוד אחרי 18 שנים, הגשתי דרישה לפיצויים וזכויות נוספות שמגיעים לי. פינס והמערכת טוענים שלא מגיע לי כלום. לא יכולתי להתמודד עם הטענה הזאת לבד. אז פניתי לעורכת דין והבנו שתינו יחד שצריך להגיש לבית משפט שיכריע בעניין". 

אז למה הוא אומר שזאת כפיות טובה?
אני לא יודעת לדעתי אתה צריך להתקשר אליו הוא לא יענה לך. הוא לא כמוני שרואה 09 ואומר יא מי זה?

לא תובעים בעולם התקשורת ויוצא לך שם של תובעת זה כאילו את מסתבכת ועוד גיא פינס את מכניסה את עצמך מעבר לתביעה לסיכון מקצועי, את לא חשה ככה?
"אתה מדבר מגרונך מגרונה של האנושות הבסיסית מהמקום שהפחד משתק, או כי אתה לא הבן אדם שיעשה צדק אני לא יודעת מה לענות לך על זה. מבחינתי זה מאד יבש, זה כמו שאתה הולך לקנות לחם וצריך לשלם עליו כסף זה מאד יבש. לא צריכות להיות לזה השלכות ובעולם מתוקן שבו לאנשים יש יד על הלב והם מגדלים ילדים ורוצים שיגדלו לסביבה הוגנת והגונה שבה אנשים לא מפחדים ולא חוששים, צריך לעשות דברים. מי מגדיר את המהלך הזה, מלא אנשים שקוראים לזה בשמות. עבדתי, הספקתי, פיצויים כן או לא, להספיק להגדיר את זה לטובה או לרעה זה לא נעים, זה אף פעם לא נעים גיא פינס ואת וטלוויזיה וזה הופך ליותר גדול ממה שזה אז אולי נחליט אנחנו בתור אנושות להגדיל את אלה שנותנים מכות עם קסדות ונבוטים בראש להגדיל את המצב הכאוטי שאנחנו חיים בו כחברה ולא להתעסק בשטויות, אני מקווה שהמנכ"לים הגדולים יהיו מעל זה, ויוכח לעולם שאפשר לשלם על זה מחיר לא של מאפיונרים". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גיא דיבר איתך אחרי התביעה?
"אני אשאיר את זה פתוח, ואתן לכם לחשוב מה שאתם רוצים".

בשלב זה המגישה לצידו הציעה - "אולי תתקשר אליו ותשאל אותו למה אתה לא פוחד שאולי תראה לא טוב?", וברקע דורין צידדה בהצעה, אך רפאל ענה: ""רעיון טוב, אבל אני לא רוצה להסתבך עם גיא פינס".