נועה קירל כובשת עוד ועוד פסגה בקריירה המוזיקלית שלה. מקומה נראה בטוח ויציב בתעשייה, אבל נראה שלמרות ההצלחה הגדולה יש מי שחושש למקומה. בעיקר כשברקע נושפת בעורפה הזמרת המצליחה אנה זק שכובשת בצעדי ענק כל פיסה טובה בבמות ישראל והפכה להצלחה מטאורית, במיוחד בשנה האחרונה כשהוציאה את הלהיטים הגדולים "לך לישון" ו"מי זאת".

הסוכן רוברטו בן שושן, שמנהל את נועה קירל מתחילת דרכה המקצועית, שיתף היום פוסט של סיכום שנת 2022 לעשרת האומנים הישראלים הכי גדולים בטיקטוק. נועה קירל שאוחזת בחשבון טיקטוק עם 889 אלף עוקבים גרפה את המקום הראשון והמכובד, ואילו אנה זק שאוחזת בחשבון טיקטוק מפואר עם 5 מיליון עוקבים, פי חמש מקירל, תפסה את המקום השלישי.  

רוברטו בן שושן (צילום: דניאל אלסטר)
רוברטו בן שושן (צילום: דניאל אלסטר)

רוברטו פרסם את הנתונים המרגשים ולמרות שהטאלנטית שלו זכתה במקום הראשון, הוא בחר לתייג ובגדול את "טיקטוק ישראל" בדיוק בשורה המציינת את המקום השלישי והמכובד שגרפה אנה זק. עד מהרה הפוסט המדובר הפך לשיחת היום בקרב סוכנים וגורמים שונים בתעשייה שלחששו כי רוברטו מנסה למחוק את אנה זק. מקורבים מסרו ל-TMI כי מדובר בטעות תמימה, מאחר שתיוג עמוד נוסף שם אותו בנקודה ספציפית, אלא אם בוחרים במכוון להציב אותו במיקום אחר בתמונה. 

מטעמו של רוברטו בן שושן נמסר: "אין תגובה".

רוברטו בן שושן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוברטו בן שושן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)