אם חשבתם שרק בני נוער בוחרים לשים תמונה של גל גברעם בשומר המסך בנייד שלהם, או רק גברים ונערים עושים סטוק לחשבון האינסטגרם של כוכבת "האח הגדול" לשעבר, תחשבו שוב, כי לגברעם יש מעריצה אחת יוצאת דופן. מבין כל תומכי הדוגמנית, יש אחת שפתחה חשבונות בכל פלטפורמה חברתית אפשרית רק כדי לעקוב אחרי כל דבר שהיא מפרסמת - והיא בת 75. 

 מבוגרת בשם בתיה עקבה מקרוב אחר גברעם מתוך בית "האח הגדול" והפכה למעריצה שלה. כעת, לרגל חגיגות יום הולדתה ה-75 היא זכתה להפתעה מפנקת במיוחד מהסלב מספר אחת שלה. 

המעריצה של גל גברעם (צילום: צילום מסך פייסבוק)
המעריצה של גל גברעם (צילום: צילום מסך פייסבוק)

הכל החל בפוסט בעמוד הפייסבוק "סשא", בו נכדתה של ביה שיתפה את הבנות בקבוצה על ההערצה של סבתה לגברעם וביקשה מהן עזרה להשיג סרטון ברכה מהכוכבת המפורסמת. "סבתא שלי אובססיבית לגל גברעם, היא אוהבת אותה כאילו הייתה הנכדה הנוספת שלה, ואני לא מגזימה, סבתא תהיה בת 75 והיא פתחה אינסטגרם וטיקטוק רק כדי לעקוב אחרי גל. אם מישהי מכירה את גל מקרוב אשמח אם תוכלו להשיג לי סרטון מזל טוב ממנה", כתבה ברשת.

הפוסט המדובר הגיעה לידיה של גברעם ששלחה סרטון ברכה ליום הולדתה, מה שהוליד גם מפגש מרגש בהפתעה עם הסבתא המעריצה. 
בתיה בת ה- 75, שפתחה חשבון אינסטגרם רק כדי לעקוב אחרי גברעם, שיתפה תמונה ראשונה שלה שמככבת בחשבון המפואר ונחשו איזו? תיעוד מהמפגש המכונן עם הכוכבת האהובה עליה.