לא ראינו את זה מגיע אבל כמעט חודש ימים חלפו מאז שהזוג המסקרן של "האח הגדול", נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ, פירקו את החבילה. שוורץ עזבה את דירתו של רודניצקי וחזרה להתגורר בבית הוריה שבקריית גת. חשבנו שהשניים ירשמו קאמבק מסעיר אבל טעינו ובגדול. וכעת רגע אחרי שעורר סערה עם השיר החדש שהשיק, ולטענת שוורץ רכב על הפרידה לקידום השיר, שוב רודניצקי עולה לכותרות.

פיינליסט "האח הגדול" שיתף בשעות האחרונות שיר פריסטייל מאולתר עם מילים שנשמעות כאילו היו מסר נוקב לאקסית הטרייה שעושה הרבה רעש, כי אין לה אלוהים והסדרה (או הריאליטי "האח הגדול") הפך אותה למלוכלכת. נתנאל לקח את שירו של עומר אדם "לבד על המיטה", והוסיף לו מילים משלו בפריסטייל: "היא יודעת הכל ואני שה תמים, היא באה בלילות הלכו לי הימים נשארתי לפחות אלף פעמים לבד על המיטה".

דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)
דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)


והחלק של נתנאל: "וזה אבסורד שאת תמיד באה ותמיד הולכת תמיד עושה מלא רעש אבל זה תמיד בשקט, את לא מבינה את הקטע, את לא מבינה את הסרט שהסדרה הזאת מזמן הפכה אותך למלוכלכת. אז תגידי מה קורה ולמה זה ולמה שוב ולמה עברת לעיר הזאת ולמה את פה ביישוב, אני בא לפה תמיד איתך נותן לך נשיקה ואת יודעת מה, נגמרו הכוחות...". 

נתנאל רודניצקי במסר סמוי לדיאן? (צילום: אינסטגרם)