הדוגמנית מאיה קיי, המככבת בימים אלה ב"הישרדות", שם מצאה כידוע אהבה עם השורד טל מורד, הייתה צריכה לטוס עד לפיליפינים, להסתפק בכמה כפות אורז ביום  ולישון עם עקרבים תחת כיפת השמיים, רק כדי להבין שם שהיא שווה משהו.

אחרי שידור הפרק אמש בשיחה מרגשת שניהלה מאיה קיי עם חברתה הטובה על האי קייסי זפטה שגרמה לה להבין דבר או שניים, שיתפה קיי על הדרישות התובעניות בתעשיית הדוגמנות למשקל גוף וחיצוניות, והרגע שבו היא הבינה שההתמודדות האמיתית שלה היא רק עם עצמה.

קייסי זפטה ומאיה קיי, ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
קייסי זפטה ומאיה קיי, ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

"בסוף העולם שמאלה פתאום הרגשתי שאני שווה משהו. בתוך המרדף האין פוסק בתעשייה התובענית שאני חיה בה מגיל אפס, במקום שבו הרגשתי שכל יום אני צריכה להוכיח מחדש שאני רלוונטית, וזה לא משנה כמה הפרויקט גדול תמיד מנסה להישאר במשבצת הרזה בלונדינית עיניים ירוקות. וכמה זה מפחיד לחרוג מהמסגרת האם ישימו לב שאכלתי היום? זה ישנה לי את הגזרה? יש ימים שאני סופר בטוחה בעצמי ויש ימים שאין לי מושג איך אני מתחילה אותם. הבנתי שההתמודדות היא רק שלי עם עצמי, שהסביבה לא תחליט עליי. תודה שבאת אליי פתאום שעזרת לי להבין שאף אחד לא יכול עליי, תודה שגיליתי את זה אי שם בסוף העולם שמאלה".