אחרי שבשנת 2022 כיכבה בראשי מדורי הרכילות בעקבות סערות תקשורתיות בהן לקחה חלק, גם את 2023 החלה מיכל הקטנה עם בלאגן חדש. הסיבה – סרטון תמים שהעלתה עם בתה הקטנה אלי, שהוביל לביקורות נוקבות של העוקבים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסערה החדשה של מיכל הקטנה (צילום: אינסטגרם)

על אף שנראה כי כוונותיה של כוכבת הילדים היו בסך הכל לעזור לבתה להיגמל משימוש במוצץ, נראה כי מהצד הגולשים ממש לא אהבו את הדרך שבה עשתה זאת. בתיעוד המדובר אפשר לראות את מיכל הקטנה שואלת את בתה הקטנה שוב ושוב האם היא רוצה מוצץ, כדי להוכיח שהיא אכן נגמלה, אך מהצד קהל הצופים חשב שמדובר בהתגרות מיותרת. 

מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)
מיכל הקטנה (צילום: פול סגל)

"מצד אחד היא מנסה שהיא תיגמל, מצד שני היא דוחפת לה מוצץ ומנסה אותה?", כתבה עוקבת אחת, בעוד אחרת הוסיפה: "זה נורא שהיא מתגרה בה", הוסיפה עוקבת אחרת. "היא בכתה שלא רוצה מוצץ - ומיכל דחפה לה בכל זאת. איזו אמא נודניקית! למה להקשות על הבת שלה? ממש לא ברור ההצגות האלה למצלמה", טענה בחריפות גולשת נוספת והמשיכה: "גם ככה קשה לילדה עם הגמילה - והיא עושה ההפך, ועוד מקשה עליה - אין מילים". 

תגובתה של מיכל הקטנה: "הגמילה של אלי הגיעה מתוך שיתוף פעולה של אלי, והיא הבינה שהיא גדולה ועליה להיפרד מהמוצץ כי היא לא צריכה אותו. שכל אמא תחנך את הילדים שלה כמו שהיא מאמינה ויודעת מה שהכי נכון וטוב עבור הילד שלה".